Weet iemand een goed progje waarmee je online-radio naar je HD kan rippen en de verschillende tracks op kan splitsen, liefst automatisch?
Verwijderd
Radie naar HD rippen?? Gewoon opnemen met een geluidsrec. progje als wavestudio oid.
Automatsch tracks splitsen lijkt me onmogelijk, omdat er geen pauze zit tussen de nummers en omdat er geen signaal meegestuurd wordt dat het nummer af is gelopen.
Automatsch tracks splitsen lijkt me onmogelijk, omdat er geen pauze zit tussen de nummers en omdat er geen signaal meegestuurd wordt dat het nummer af is gelopen.
CoolEdit Pro 1.2 is wel een fijn programma om geluid mee op te nemen. Daarna kun je het nabewerken en/of tot mp3 omvormen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Deze jongen heeft gelijk! Ik doe het gewoon met cooledit, en idd, je moet zelf alles opsplitsen. Daarna met cooledit als wav opslaan, en voila.......Op dinsdag 22 mei 2001 12:52 schreef MREn het volgende:
Radie naar HD rippen?? Gewoon opnemen met een geluidsrec. progje als wavestudio oid.
Ja, maar dat kan met zoveel progjes, en die gast wil automatisch opsplitsen, dat kan dus niet. Moet je zelf doen.CoolEdit Pro 1.2 is wel een fijn programma om geluid mee op te nemen. Daarna kun je het nabewerken en/of tot mp3 omvormen.