Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
(Kijk achterop of je een dubbele scart aansluiting hebt). Als je echt de proef op de som wil nemen, moet je van iemand een omgebouwde playstation lenen en die met de originele kabel aansluiten op je tv (vooraan je toestel met de video in en audio in aansluitingen). Speel een import-game (uit JAP of USA) en kijk of het beeld in kleur wordt weergegeven. Als je zwart-wit beeld krijgt heb je geen multi-select tv.
Hey, je moest eens weten bij hoeveel mensen die handleiding niet eens in hun hoofd opkomt! (JT > adsl?Op dinsdag 22 mei 2001 12:36 schreef SpeedyG het volgende:
Ga even ergens anders lollig doen FlagNite wil jeAls het in de handleiding stond had ik het niet gevraagd
En verder: doe ''s normaal man. Hij geeft je een goeie tip! bel ff die infolijn en je weet het! Of ga je nu wachten totdat iemand hier op het forum langs komt fietsen, die én hetzelde type TV heeft én het nummer ook weet éen die weet of die NTSC ondersteunt?
Lijkt me kleine kans.
Zeik ff niet iemand af die je een bruikbare tip geeft.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mijn reactie komt niet alleen van deze topic maar heeft ook te maken met de briljante opmerking die door deze persoon zijn gemkaat op mijn andere topic: gathering.tweakers.net/showtopic.php/184418
Ik laat graag iedereen in zijn waarde. Maar vond deze reply''s een beetje zwak. Vandaar
[zeik mode]Als je even had gekeken had je kunnen zien dat ik al een reply heb gehad van iemand met een nuttig antwoord[/zeik mode]
Thanks Plaguebearer
Hehe, nog niet gezien. Hij heeft wel gelijk hoorOp dinsdag 22 mei 2001 17:42 schreef SpeedyG het volgende:
JvS,
Mijn reactie komt niet alleen van deze topic maar heeft ook te maken met de briljante opmerking die door deze persoon zijn gemkaat op mijn andere topic: gathering.tweakers.net/showtopic.php/184418
Op dinsdag 22 mei 2001 08:14 schreef Flagnite het volgende:
Niet
Alle DVD spelers van Philips voor de Nederlandse markt zijn standaard Regio 2 (zoals het ook hoort!) tenzij je er zelf (of iemand anders natuurlijk) mee aan de rommel gaat.
Hhmjah, het is wat kort door de bocht, maar hij geeft je wel antwoord.Ik laat graag iedereen in zijn waarde. Maar vond deze reply''s een beetje zwak. Vandaar.
hhm, had je dat niet zelf kunnen bedenken? gewoon proberen?[zeik mode]Als je even had gekeken had je kunnen zien dat ik al een reply heb gehad van iemand met een nuttig antwoord[/zeik mode]
(ps, ik zou niet zo een twee drie weten waar ik een ntsc bron vandaan zou halen, op me R1 DBD speler na, een omgebouwde playstation heb ik niet, en ken ook niemand die dat heeft)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik probeer helemaal niet lollig te doen, maar je kunt er nu eenmaal niet anders achterkomen door het te proberen (tenzij het in het boekje staat). Vandaar dat ik je dus het telefoonnummer geef van Philips Consumentenservice.Op dinsdag 22 mei 2001 12:36 schreef SpeedyG het volgende:
Ga even ergens anders lollig doen FlagNite wil jeAls het in de handleiding stond had ik het niet gevraagd
Ik wil gewoon weten of er een methode is om er achter te komen
Dit forum was voor dit doel gebouwd toch
Wat had je nog meer verwacht? Dat ik langskom met een NTSC videoband ofzo? Ik probeer je ook alleen maar te helpen, maggoed als het niet gewaardeerd wordt is het mij ook best hoor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
In het boekje stond niks, vandaar mijn postje. Wat betreft dat nummer, daar heb ik bad memoiries van.
Toch bedankt voor je tips.
Deze philips dus zeker weten.
Dit is niet helemaal waar. Het hangt namelijk ook af hoe hij precies NTSC wilt gaan weergeven. NTSC zegt alleen iets over het kleursysteem. Heb je bv. een echt NTSC apparaat (video uit USA ofzo), moet je TV niet alleen het kleursignaal om kunnen zetten (kan ie dat niet zie je dus zwart-wit), maar ook het verschil tussen de 60 en 50 Hz techniek. Kan ie dat niet, blijft je beeld maar ''doorscrollen''. Deze laatste techniek wordt overigens Vsync genoemd (als ik het me goed weet te herinneren)Op woensdag 23 mei 2001 08:14 schreef martijnn het volgende:
Je kan er vanuit gaan dat elke ''betere'' merk TV tot een jaartje of 7 oud en natuurlijk jonger allemaal NTSC ondersteund.
Deze philips dus zeker weten.
Ik zeg ook niets over de werking van NTSC volgens mij. Het klopt inderdaad wat jij zegt over de verschillende hertz (50 en 60) en het zogehete sync verhaal.Op woensdag 23 mei 2001 08:26 schreef Flagnite het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Het hangt namelijk ook af hoe hij precies NTSC wilt gaan weergeven. NTSC zegt alleen iets over het kleursysteem. Heb je bv. een echt NTSC apparaat (video uit USA ofzo), moet je TV niet alleen het kleursignaal om kunnen zetten (kan ie dat niet zie je dus zwart-wit), maar ook het verschil tussen de 60 en 50 Hz techniek. Kan ie dat niet, blijft je beeld maar ''doorscrollen''. Deze laatste techniek wordt overigens Vsync genoemd (als ik het me goed weet te herinneren)
Wat ik dus zei is dat je er bija altijd vanuit kan gaan dat je TV NTSC ondersteund. Ik bouw al tijden psxjes om en daarin is bijna nooit gebleken dat een TV het ntsc signaal niet aan kon. Mits de TV natuurlijk niet ouder was dan 7 jaar.
Dit is dus gebasseerd op mijn ervaringen en natuurlijk kan er altijd 1 tussen zijn (een 1 of ander joepie joepie merk) wat het niet ondersteund.
Ik snap je commentaar dus niet op mijn posting
typo''s
bwahahah... nouja... boeiuh
voortaan toch maar minder bier drinken zo vroeg op de morgen
Verwijderd
We zullen het morgenochtend om 9:30 uur weten...Op woensdag 23 mei 2001 19:24 schreef Flagnite het volgende:
hahaha... als ik het zo teruglees heb ik eerlijk gezegd ook geen idee wat ik wilde zeggen
bwahahah... nouja... boeiuh
voortaan toch maar minder bier drinken zo vroeg op de morgen. Topicstarter, is het nog gelukt om te kijken of het werkt??
Ja hij doet het in kleur.
Alleen met Disney''s heb ik dus nog problemen
Die hangen zwaar