[BC3] Automatisch/handmatig regio keuze DVD711

Pagina: 1
Acties:

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Topicstarter
Ik heb de Philips DVD711. Nou las ik ergens dat deze speler automatisch of handmatig een regio kan selecteren. Kan alleen niks vinden in de handleiding. Iemand een idee hoe je dit instelt op een Philips:?:?

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Niet

Alle DVD spelers van Philips voor de Nederlandse markt zijn standaard Regio 2 (zoals het ook hoort! :7) tenzij je er zelf (of iemand anders natuurlijk) mee aan de rommel gaat.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor 150 piek unlocked Philips hem voor je (maar ws alleen bij aankoop) en het lijkt me dat je dan al die problemen niet hebt.

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 08:14 schreef Flagnite het volgende:
Niet

Alle DVD spelers van Philips voor de Nederlandse markt zijn standaard Regio 2 (zoals het ook hoort! :7) tenzij je er zelf (of iemand anders natuurlijk) mee aan de rommel gaat.
Gaarne even zonder lollig te zijn...:'(

Als de DVD speler is omgebouwd/geflashed, dan is hij in staat om Regio 1 t/m 6 af te spelen. Speedy vraagt zich alleen af, net als ik, hoe je de speler van autoswitching zet en kunt manuaal switchen. Dit staat in een lijst bij www.elvic.nl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bah, ik wilde nieteens lollig zijn. Sterker nog, dat ben ik nieteens.
Hoe had ik nu uit het topic moeten opmaken dattie een omgebouwde Philips DVD speler heeft :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Okee okee,

In ieder geval is het antwoord daar:

Geflashed? dan speelt een speler autoswitchable regio 1/6

Omgebouwd (hardware aanpassing)? dan speelt de speler autoswitchable regio 1/6, maar kan er ook voor gekozen worden om de regio hard in te stellen.

ANdere vraag:
Disney CD''s doen erruhg moeiluhk. Neem The Kid met Willis, B. deze blijft gewoon hangen, dan moet je je stekker eruit rukken om de speler weer aan de praat te krijgen, hoe lost men dit op? ook met de hardware aanpassingen?

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Topicstarter
Ik heb hem voor fl 100,- laten unlocken.

Hij doet het prima. Alleen Regio1 DVD''s van Disney heeft ie problemen.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Pagina: 1