Geef mij maar een Warsteiner.
Ik kan geen (digitale) foto''s van het ding maken en heb hem zo snel ook niet gevonden op de site van B&W.
3x zo groot is overdreven, hij''s qua inhoud 2-2.5x zo groot als de DM5, ik denk in zowel breedte als hoogte als diepte een 40% groter. Ik weet alleen dat mijn vader ze ergens in 1976 ofzo deze 4 samen heeft aangeschaft, dus ze zullen wel uit dezelfde serie komen denk ik.
Ideeën/meningen over deze speakers zijn altijd welkom
3x zo groot is overdreven, hij''s qua inhoud 2-2.5x zo groot als de DM5, ik denk in zowel breedte als hoogte als diepte een 40% groter. Ik weet alleen dat mijn vader ze ergens in 1976 ofzo deze 4 samen heeft aangeschaft, dus ze zullen wel uit dezelfde serie komen denk ik.
Ideeën/meningen over deze speakers zijn altijd welkom
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ideeën genoeg... als het een beetje mooie lompe speakers zijn, dan weet ik nog wel een mooi plekje op mijn kamer
Sluit ze is aan en luister, zou ik zeggen...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik denk dat je de grote B&W DM versies het best kunt vergelijken met de (rond die tijd zeer populair Hifi merk) "ITT Hifi 80 Phase Liniear speakers" series.
Verwijderd
LOLOLOp dinsdag 22 mei 2001 15:09 schreef Yokozuna het volgende:
Ik denk dat je de grote B&W DM versies het best kunt vergelijken met de (rond die tijd zeer populair Hifi merk) "ITT Hifi 80 Phase Liniear speakers" series.
Vertel.Op dinsdag 22 mei 2001 18:03 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
LOLOL
Verwijderd
we hebben het hier toch over een andere klasse...Op dinsdag 22 mei 2001 21:17 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Vertel.
Verwijderd
Misschien staat ie hierbij:+
http://www.bwspeakers.com/products/backcatalogue/productinformation.cfm?range=Range%20DM%20Series
http://www.bwspeakers.com/products/backcatalogue/productinformation.cfm?range=Range%20DM%20Series
Verwijderd
Nu ken ik de DM5 niet eigenlijk
Maar je zegt grote lompe kasten.
Dan klinkt er een belletje bij mij.
B&W DM2(a).
Lelijke lompe kasten !!
Prachtig geluid, vooral in het laag.
NOOIT weg doen !!
Ik heb ze ergens 2ehands kunnen vinden, ik
wil voorlopig niks anders meer !
Maar je zegt grote lompe kasten.
Dan klinkt er een belletje bij mij.
B&W DM2(a).
Lelijke lompe kasten !!
Prachtig geluid, vooral in het laag.
NOOIT weg doen !!
Ik heb ze ergens 2ehands kunnen vinden, ik
wil voorlopig niks anders meer !
Verwijderd
Hey Knakker, waar woon je ergens?
Als je van die speakers af wilt...kan ik eens een versterker meesleuren, kan je luisteren...
Als je van die speakers af wilt...kan ik eens een versterker meesleuren, kan je luisteren...
Pagina: 1