De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
damn, is er echt niemand die me kan helpen, sorry als het lullig overkomt als ik zo snel weer reply, maar ik baal hier echt van, dus.....
AUB denk er ff over na...Yamaha DS-XG op windows 2000
AUB denk er ff over na...Yamaha DS-XG op windows 2000
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je zoveel haast hebt, moet je er zelf wat energie insteken.
Zoek op: "geluid doet niet" en je krijgt echt 150 resultaten. Allemaal reacties die je nu ook gaat krijgen:
Ga naar device manager, delete je geluidskaart, reboot, herinstalleer hem en kijk dan nog een keer. Anders doe je gewoon update driver in device manager en kies voor de ingebakken windriver.
Zoek op: "geluid doet niet" en je krijgt echt 150 resultaten. Allemaal reacties die je nu ook gaat krijgen:
Ga naar device manager, delete je geluidskaart, reboot, herinstalleer hem en kijk dan nog een keer. Anders doe je gewoon update driver in device manager en kies voor de ingebakken windriver.
zeikerd!!!Op maandag 21 mei 2001 22:54 schreef Lampje het volgende:
Als je zoveel haast hebt, moet je er zelf wat energie insteken.
Verwijderd
Op dinsdag 22 mei 2001 13:49 schreef SMulTiE het volgende:
[..]
zeikerd!!!<----------zo maak je dus vrienden...:P
En zo krijg je veel replies joh !!
alleen niet met het antwoord waar je naar zoekt.
alleen niet met het antwoord waar je naar zoekt.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Pagina: 1