Toon posts:

[BC3] Hauppage win tv primio FM of win-tv radio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit mij suf te zoeken naar het verschil tussen deze 2 kaarten behalve de prijs.
Wie kan mij dit verschil uitleggen
alvast bedankt!!!!

Verwijderd

Topicstarter
is er echt niemand die deze kaarten kent of heeft de FM in eerst genoemde niets met radio te maken?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens de uitleg van www.hauppage.com:

"Hauppauges WinTV-pci and WinTV-radio are single slot PCI cards with 125-channel TV-tuners. The TV-source can be from aerial or cable TV. With the external audio/video inputs, you can also connect to a satellite receiver or VCR, camcorder or video camera. The WinTV-pci and WinTV-radio also extract Teletext data from the TV signal, and include VTPlus, the Professional Teletext software"

Kzou denken dat het verschil em in de teletext functie zit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ehm.. bah, blijkbaar zijn er dus van die kaarten ook weer verschillende versies:

Model 401 WinTV-radio with dbx-TV stereo, FM radio and remote control
Model 616 WinTV-primio PAL B/G with VTPlus teletext and remote control
Model 618 WinTV-radio PAL B/G with NICAM stereo, FM radio, VTPlus teletext and remote control
Model 622 WinTV-primio PAL I with VTPlus teletext and remote control
Model 619 WinTV-radio PAL I with NICAM stereo, FM radio, VTPlus teletext and remote control
Model 617 WinTV-primio Secam/Pal B/G tuner for use in France. With VTPlus teletext and remote control

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
wordt er ook niet duidelijker op he?
toch zie ik heel wat topics waar men het
heeft over deze kaarten. Heeft er niemand ervaring met een van deze 2?

• BC3 Victim
Jammer jagertje, verkeerde forum, probeer het eens op het hardware forum van www.vcdhelp.com, of je kunt de site doorspitten op informatie, er staat een vergelijking van 24 TV kaarten op die site.

Pagina: 1