Toon posts:

[BC3] Ik zoek veel informatie over ID&T voor school.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag. Ik hoop niet dat ik op een verkeerde plaats zit en dat mijn post niet welkom is. Anders alvast sorry!!
Wat ik dus zoek is veel info over ID&T. Ik moet een marketingplan over hen schrijven voor mijn opleiding Vrijetijdskunde.
Weet iemand iets hierover? Een site of tekst die je kan mailen? Een adres waar ik info kan krijgen? De site www.ID-T.nl heeft nul-komma-nul info.
alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Pim

pimmy1981@hotmail.com

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jag

Het lijkt me duidelijk bij wie jij moet zijn: Obi.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Adres:

ID&T Corporate
Rhoneweg 54
1043 AH Amsterdam

Tel. +31-(0)20-8510600
Fax. +31-(0)20-8510690

Succes ermee!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
ID&T sucks by the way.
Eerst HARDCORE loopt het terug
gaan ze helemaal over op trance valt dat ook tegen komen ze weer terug met hardcore.
Dus voor mij geen ID&T.

WWW.GANGSTA.NL

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Padje, we zijn allemaal vreselijk blij dat jij je mening geeft over ID&T maar het is compleet overbodig.

Hij moet gewoon een business plan schrijven voor z''n opleiding - of het toeval is dat het over ID&T moet is neit belangrijk - en hij wil gewoon meer informatie daarover hebben.

Wat jij vindt is dus echt niet boeiend. Ja, ik vind ook dat een heleboel dingen zuigen maar daar hoor je mij toch ook niet over?!

Geef mij maar een Warsteiner.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Als je iets kan vertellen over de soort info die je zoekt, kan ik je mischien wat helpen.
Denk aan Jaarverslagen ed. Mischien dat je het vanuit die hoek kan proberen. (jaarverslagen=KvK bijvoorbeeld)
Pagina: 1