Toon posts:

[BC3] Sony TRV-17 of TRV-20

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen deze twee digitale camera''s.
De trv 17 is 2999,- maar heeft een 800.000 pixel ccd de trv 20 is 3500,- en heeft 1.070.000 ccd dus kunnen hier mooie foto mee worden gemaakt. Wat digitaal opnemen betreft is er geen verschil volgens mij. De trv heeft als voordeel dat hij nieuwer is en usb ondersteuning heeft. Heeft iemand nog advies??

Verwijderd

dat probleem had ik dus ook met mijn keuze tussen de PC100 en PC110. Helaas heeft niemand mij kunnen helpen toen, maar als het goed is is de 800.000 pixels van de TRV17 met een fototje maken geen 800.000 pixels maar meer iets van 400.000 pixels. Tenminste dat is wat ik ergens had gelezen. Ik zou alleen niet weten waar.

Verwijderd

Mijn advies is, Koop de TRV17. Zelf moest ik een tijdje geleden kiezen tussen de TRV11 en de TRV20 en zat met hetzelfde probleem. De TRV11 heeft net als de TRV17 een fotoresolutie van 640x480. Is leuk voor internet en ''kiekjes'' maar als je echt KWALITEIT wilt zit je toch vast aan een digitale 3.3Mpixel camera en voldoet de TRV20 met 1152x864 op alleen JPG formaat OOK NIET. Je kunt volgens mij dus beter die Fl. 500,- in je zak houden en ff door sparen mocht digitale fotografie echt je passie worden. De TRV20 heeft volgens mij wel een aantal extra mogelijkheden zoals een stilstaand beeld van andere apparatuur opnemen en fotoserie opnamefunctie. Succes, ik vond het een moeilijke keuze.

edit:
:
Oja, wat de TRV20 ook heeft en de TRV17 volgens mij niet, is de mogelijkheid om programma''s/films op te nemen vanaf je video/tv. Best wel handig dus als tweede Videorecorder...