De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarschijnlijk gaat je dat alleen maar lukken met een cardstation en dus gewone PCI of ISA kaarten.
Een laptop is niet echt gemaakt voor dergelijke doeleinden. Daar zit er in de meeste gevallen ook 1 of andere prut chipset in voor audio...
Een laptop is niet echt gemaakt voor dergelijke doeleinden. Daar zit er in de meeste gevallen ook 1 of andere prut chipset in voor audio...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Ligt eraan wat je bedoeld met twee uigangen. Twee keer twee aparte kanalen zul je een pcmcia-kaartje moeten zoeken. Wil je twee keer twee dezelfde kanalen kan je het best voor 2,50 een splitterje kopen en die op je laptop zetten.
Neej, het moeten wel 2 aparte uitgangen zijn. Zodat je met een mp3 mixer 2 uitgangen kan gebruiken inplaats van 2 geluidskaarten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tja, dat word zoeken naar een pcmcia kaart die dat kan. Ze zullen er vast wel zijn, ben er niet zo in thuis, voor geluidsbewerking gebruik is toch liever mijn desktopje.
Misschien dat je google iets kunt vinden, anders eens ergen bij een pc-zaak rondkijken, ik zou het zo niet weten...
Misschien dat je google iets kunt vinden, anders eens ergen bij een pc-zaak rondkijken, ik zou het zo niet weten...
Of natuurlijk een Xtra geluidskaart die je dan in je PCMCIA slot stopt.. Dan kan je de onboard gebruiken, en de Xtra kaart.
Maar bestaat er zoiets? Ik zit ook met die vraag..
Maar bestaat er zoiets? Ik zit ook met die vraag..
Pagina: 1