De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar als gewoon search had gebruikt wist je dit allemaal al. Het was mijn topic een week geleden. Ik heb nl ook net een DTS op m''n SB.
Icq me ff als je nog leuke AC3 /VOB samples hebt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zegt het zelf al..Op dinsdag 22 mei 2001 15:40 schreef messiah het volgende:
Dat is heel leuk en aardig allemaal! Maar wat nou als ik een Dolby Digital versterker heb en een LIVE 5.1 PLAYER? Op de player versie zit ook een ''digitale'' uitgang maar hoe kan ik deze ''jack'' aansluiten op de COAX of AC3 aansluiting van mijn versterker? In de Demo wordt het heel leuk uitgelegd mbv. een minijack naar RCA connector (oftewel tulip). Analoog gaat het wel dmv. 3 jacks en 6 tulips maar dat wil ik niet! WE LIVE IN A DIGITAL WORLD WITH DIGITAL EXPECTATIONS!!!
wie legt het mij uit?
maar goed..
Koop een coaxkabel.. koop een tulp plug, koop een jackplugje.
Soldeer de hele zooi in elkaar.. prik hem in je sblive en in je versterker. en klaar is sjaak.
Nou dat was toch niet zo moeilijk ? of wel ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Je digitale uit (=zwart) van je Live zet je op je digital in (dit is maar 1 tulpingang).
Klaar!!!
Foutje:Op dinsdag 22 mei 2001 17:18 schreef b-gone het volgende:
Ik heb dezelfde opstelling. Het is gewoon megasimpel!!
Je digitale uit (=zwart) van je Live zet je op je digital in (dit is maar 1 tulpingang).
Klaar!!!
Soundblaster live 5.1:
Zwart: REAR-out
Groen: FRONT-out
Rood: MIC-in
Blauw: LINE-in
Oranje: DIGITAL/ANALOG-out (oftewel SPDIF)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Of je knutselt zelg ff een kabeltje!
[topic=159789]
Ik heb al eens 50 piek voor zo''n kabeltje uitgegeven maar die was niet van Creative en deed dus ook geen fok!!! Alle instellingen waren goed dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
DUS KOM OP MET DIE LINK!!!!!! IK WEET ZEKER DAT IE ERGENS ROND ZWEEFT!!!
Grtz Fire_escape
i.v.m. dat de versterker het geluid al omzet in AC-3, en de geluidskaart ook, en dat gaat niet dubbel !! En dat kabeltje heb ik ook zelf gemaakt, en moet geen probleem zijn.
digitaal is makkelijker dan analoog.
standaard 3.5 mm mini jack -> tulp (mannetje).
that''s it...
Verwijderd