Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Yamaha is super en de boxen hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb het gekocht bij de mediamarkt in Nordhorn en denk dat je het daar ook wel zou kunnen beluisteren. Misschien de mediamarkten in nederland ook wel.
MVG
HJ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Speakers zien er goed uit (qua design en specs)! Ik zou zeker gaan voor een serie speakers i.p.v. losse merken/types (zoals ik nu heb). Is echt een stuk mooier.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Er zitten genoeg aansluitingen op de achterkant.
ik heb geen enkel probleem mee perfect apparaat.
http://www.paradigm.ca/Website/SiteParadigmProduct/PModels/SubWoofers/pdr10.html
En die komt tot 27Hz @ -3dB. Wat toch een veel optimaler luistergenot geeft. Bovendien is Paradigm een hoogstaander merk dan Eltax dat zich meer op value+high end richt. Eltax in princiepe alleen op value. En de oude liniear response series (.5) zijn trouwens een stuk beter, groter frequentiebereik en beter getest in what Hifi.
Hier de oude serie 10.5 versie (F499,-/stuk @ Richersounds)
http://www.eltax.dk/html/Products/Speakers/NYLR/lr105_body.html
[/quote]
Maargoed, zelfde merken geven natuurlijk beter stereobeeld. Maar ik zou toch zeker de Atomic 10 kopen, die haalt tenminste nog de 30Hz @ -4dB. Daar zul je een stuk meer plezier van hebben. Zeker voor de F100,- tot F150,- die je er extra voor moet neerleggen. Let wel, het verschil tussen een frequentiebereik met een bottom van 45Hz en 30Hz is supergroot!
Hey ! Die heb ik ook ! Kost alleen wel 1600 piek..Op maandag 21 mei 2001 20:33 schreef MarTijnIE het volgende:
Ik heb zelf de yamaha rx795aRDSzitten iets meer dsp programmas in en OSD handig bij het instellen zie je het teminsten groot op de tv.
Er zitten genoeg aansluitingen op de achterkant.
ik heb geen enkel probleem mee perfect apparaat.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd