[BC3] Welke speaker aan te schaffen? Labtec APX4620 of .

Pagina: 1
Acties:

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 22:21
Ik ben op zoek naar andere speakers voor de sblive 1024; 4 kanaals. Ik weet nog niet precies wat het wordt (btw de search functie is al gebruikt).
Is de extra prijs van fl. 150,- voor de APX4620 gerechtvaardigd, of kan je net zo goed de Arena 515 nemen? Enige argumenten graag.

Ik luister alleen klassieke muziek (cd en mp3), en speel soms een race game (rally, nfs (diverse versies:)), en soms Tiberian Sun / Red Alert II). Geen schiet zooi zoals quake III e.d. En misschien ga ik ooit ook nog eens een dvd inbouwen, maar nu nog niet.
Voor de rest? Budget max. 350,- of het moet zoveel mooier zijn...:)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Als je in de toekomst DVD gaat inbouwen, dan zou ik alvast een digitale speakerset gebruiken, ook omdat je tóch al een SBLive 1024 hebt.

• Eastern
Wat voor een digitaal set moet je dan kopen??

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
''Digitale speakersets'' bestaan niet. Een speaker is nog áltijd analoog (digitale spoel enzo wil er bij mij niet in :)).

De APX4620 is géén 3D setje (heeft 2 satellites) maar er komt een erg goed (relatief ... ) geluid uit. Zeker geen miskoop.

Als je toch geen 3D spellen speelt dan is de APX4620 beter dan de Arena 515...

Geef mij maar een Warsteiner.

• Eastern
Ik ben net even bij Dynabyte :( geweest, en daar hadden ze die APX4620 staan. Die heeft me daar een subwoofer, dat verbaasde mij sterk. IK vraag me af of ik die wel nodig heb... verder klonken ze wel goed, maar de Arena (bij memo) klinkt ook wel goed.