[BC3] Foto''s maken op wereldreis

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een dilemma.
Ik ben van plan een wereldreis te gaan maken. Om alles vast te leggen heb ik een Digitale camera gekocht (Ixus) met 64 MB geheugen erbij. Dit leek mij wel voldoende, maar na een paar dagen wat shots te hebben gemaakt, bleek die 64 MB zo vol!
Heeft iemand een alternatief, tip o.i.d. want ik heb geen zin om voor een rug aan geheugen te kopen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

1. Laptop meenemen
2. Zorgen dat je ergens foto''s kan uppen naar ergens

Verwijderd

Ouderwets toestel met rolletje meenemen??

• BC3 Victim
PCMCIA kaartje meenemen voor labtop (Compact Flash card wordt standaard herkend in labtop..........). ZIP-diskspeler + Zip-disks mee, labtop opzoeken in Bombay, NY, Rio de Janeiro....., en dan opslaan.......???
:) :) :) :) :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Labtop mee is wel het makkelijkst, maar die zal wel halverwege de reis gejat zijn........

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Laptoppie kopen

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Op maandag 21 mei 2001 12:02 schreef Bigbobster het volgende:
Labtop mee is wel het makkelijkst, maar die zal wel halverwege de reis gejat zijn........
Nadeeltje, dan zijn ook al je pics weg, misschien uploaden naar internet? Wel verzekeren die laptop!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
de mijne is gejat in Kuala Lumpur op driekwart van mijn wereldreis in 2000 :(
alle foto''s dus weg....:( :( :( :(
opsturen per e-mail dus naar je moeder !!!

• BC3 Victim
Dacht ik ook al aan ja, maar zijn er overal internetcafe''s waar je je camera mag aansluiten?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gewoon ouderwets fototoestel (zijn vaak ook betere foto''s) en eventueel GOED scannen

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

postduif? Die kan een CF''je we dragen.... 2x 64 MB. Elke dag wisselen.
Geen rug aan geheugen maar aan duivevoer :P

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 18:33 schreef Je_Suis het volgende:
Dacht ik ook al aan ja, maar zijn er overal internetcafe''s waar je je camera mag aansluiten?
Ja dat bedoel ik inderdaad, en dat zou ik dus ook wel es willen weten of dat mag/kan... :P

Verwijderd

Op de onderstaande site staat een produkt dat
digital wallet heet, dit is een opslagunit voor foto''s ideaal voor onderweg...

www.mindsatwork.net/products/products.htm

Succes en verdwaal niet >:)
Pagina: 1