De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Nadeeltje, dan zijn ook al je pics weg, misschien uploaden naar internet? Wel verzekeren die laptop!Op maandag 21 mei 2001 12:02 schreef Bigbobster het volgende:
Labtop mee is wel het makkelijkst, maar die zal wel halverwege de reis gejat zijn........
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
alle foto''s dus weg....:(
opsturen per e-mail dus naar je moeder !!!
Geen rug aan geheugen maar aan duivevoer
Verwijderd
Ja dat bedoel ik inderdaad, en dat zou ik dus ook wel es willen weten of dat mag/kan...Op maandag 21 mei 2001 18:33 schreef Je_Suis het volgende:
Dacht ik ook al aan ja, maar zijn er overal internetcafe''s waar je je camera mag aansluiten?
Verwijderd
digital wallet heet, dit is een opslagunit voor foto''s ideaal voor onderweg...
www.mindsatwork.net/products/products.htm
Succes en verdwaal niet