[BC3] Welke DVD speler kan ik nu het beste kopen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iki ben van plan om een dvd speler te kopen. Welke kan ik nu het beste kopen waarmee ikhet beste vooruitkan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

UTFS :)

En zeg dan ook wat je er mee wilt en zo ..

Verwijderd

Philips of Pioneer. Zijn goede hoogwaardige spelers die naast DVDspeler ook zeer geschikt zijn als cdspeler omdat deze ook cd-r en cd-rw spelen.

Zelf zal ik nog liever een Pioneer hebben dan een Philips maar dat is mijn persoonlijke smaak

• BC3 Victim
Wil je een comp of een standalone dvdspeler???? --> Comp= pioneer
--> Standalone= Lenco (Wehkamp
voor 599,-)
regio vrij :):)

Grtz Fire_escape

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik wil er gewoon een voor in mijn computer. Ik wil gewoon klaar zijn voor de toekomst zeg maar. Dus compleet voor video enzo en games op DVD.

Ook zou ik graag weten welk typenummer dan.