De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Philips of Pioneer. Zijn goede hoogwaardige spelers die naast DVDspeler ook zeer geschikt zijn als cdspeler omdat deze ook cd-r en cd-rw spelen.
Zelf zal ik nog liever een Pioneer hebben dan een Philips maar dat is mijn persoonlijke smaak
Zelf zal ik nog liever een Pioneer hebben dan een Philips maar dat is mijn persoonlijke smaak
Wil je een comp of een standalone dvdspeler???? --> Comp= pioneer
--> Standalone= Lenco (Wehkamp
voor 599,-)
regio vrij :):)
Grtz Fire_escape
--> Standalone= Lenco (Wehkamp
voor 599,-)
regio vrij :):)
Grtz Fire_escape
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik wil er gewoon een voor in mijn computer. Ik wil gewoon klaar zijn voor de toekomst zeg maar. Dus compleet voor video enzo en games op DVD.
Ook zou ik graag weten welk typenummer dan.
Ook zou ik graag weten welk typenummer dan.