Toon posts:

[BC3] mp3 in auto wat is verstandig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een mp3 speler in mijn autootje hebben. Ik ben een beetje gaan zoeken, maar heb HET nog niet gevonden. Is er een autoradio met een ingebouwde mp3speler, of is het alleen maar mogelijk om een losse mp3 speler te koppelen aan een bestaande autoradio?

Is er een goede site waar ik goede vergelijkingen kan zien, naast gathering of Tweakers natuurlijk...

Thnx for helping B-)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gezocht naar die radio van Kenwood, en die lijkt me wel wat. Effe voor de duidelijkheid: Werkt deze met een ceedeewisselaar, en moet je daar dan ook de mp3 albums in kwijt?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Even uit het hoofd hebben zowel Aiwa als Kenwood mp3-carradios (gebruik de search maar, die hebben op tweakers.net gestaan... ergens way back)

Ook kun je natuurlijk via de befaamde cassette-adapter (eek, eng woord - cassette) een portable mp3 speler aan je autoradio hangen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien is dit dan HET voor je : (deze heb ik besteld ;))

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.rijken1/aiwa.jpg

dit is ook wel een leuke auto radio :9~
hij is te koop bij www.intercom-mailorder.com

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Ik weet niet op welke termijn jij een mp3 toestel zoekt, maar JVC komt deze zomer met in mijn ogen toch wel het mooiste mp3 toestel.
Afbeeldingslocatie: http://www2.jvc-europe.com/JvcCons/Products/images/KD-SH99R.jpg
De KD-SH99R
Een toestel voor mensen die kiezen voor geluid, stijl en mp3.
Er hangt alleen wel een prijs kaartje van ongeveer HFl.1500,= piek aan. Maar dan heb je ook wat.

Amantes amentes
--
Be inspired!

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-07 19:03

p@dd0

psychonaut

Op zondag 20 mei 2001 23:43 schreef eerepee het volgende:
Ik heb wat gezocht naar die radio van Kenwood, en die lijkt me wel wat. Effe voor de duidelijkheid: Werkt deze met een ceedeewisselaar, en moet je daar dan ook de mp3 albums in kwijt?
Ja er kan een wisselaar op. Maar niet met mp3 :(
Zelfde bij het JVC toestel.

Amantes amentes
--
Be inspired!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik begrijp het. Maar eigenlijk heb je dat ook niet nodig he.. een mp3 ceedee is al een ceedeewisselaar van zichzelf.. :)

Ik ga van de week maar eens een bestellinkje doen.. thanx for the replies...

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 18:52
Ik heb net de Kenwood MP6090r gekocht voor fl 829,-

werkt perfect !!

Verwijderd

heeft sony die ook mp3 of niet kan het niet vinden want ik ben niet van plan om de hele boel weer te verkopen

Verwijderd

Ja sony heeft ook een MP3 player voor de auto.
CDX-V7800X (Xplod)

Maar is in principe niet te krijgen in EU of op zijn minst niet in NL.
Why.. no clou.
Ik denk omdat in de EU de minidisc nog best populair is, dus wil sony nog net ff voor het einde van de minidisc die autoradios eruit gooien.
In azie waar de MP3 versie wel te koop is doen ze waarschijnlijk al niks meer met minidisc. Dus probeerd Sony het in NL/EU, en wij schijnen het wel te willen, uitzondering daar gelaten.

Nee ik heb het via via aan Sony NL gevraagd maar nee is niet mogelijk.

Sony = Zoniet !!! :r

BTW www.iwant.nl !!!
Heb het niet gekocht (nog) overigens

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
www.mycom.nl !

das een Aiwa, 899,- Album + Titel geeft ie weer, Infra AB, 4*45 Watt, 4 kleure display, en nog wat van die andere zooi.... ;)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 21:35
en die Aiwa heb ik dus. een vriend heeft de kenwood. de laatste ziet er wat ''gedateerder'' uit vindt ik.. maar heeft een paar opties meer.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kenwood heeft wel een player die zowel front als wisselaar (10) mp3''s kan slikken. Ik denk dat je dan 1x per jaar de cd''s wisselt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De AIWA ook....
Pagina: 1