Toon posts:

[BC3] error: can''t write to output file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het gebruiken van vobdec voor het mergen van een zestal vob files krijg ik iedere keer bij het bereiken van de 4194.302 kb deze error : error: can''t write to output file. Ik gebruik w2k + SP1 FAT32 hd ruimte 25 GB.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen??

Verwijderd

iets zegt mij dat het een windows probleem is....
ik geloof dat windows geen files groter als 2gig kan handlen
maar waarom doet die het nu dan pas bij 4 gig :?

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Kun je de DVD zelf wel bekijken? Ik kreeg een keer deze melding, en toen bleek dat het stuk van de DVD zelf ook niet te spelen was...

Dan doe je er dus niks aan!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 20 mei 2001 22:59 schreef bl00dhound het volgende:
iets zegt mij dat het een windows probleem is....
ik geloof dat windows geen files groter als 2gig kan handlen
maar waarom doet die het nu dan pas bij 4 gig :?
Onder windows 9x/me kun je inderdaad geen files groter dan 2G handlen, maar volgens mij zou dit bij w2k het probleem niet moeten kunnen zijn (correct me if im wrong)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
FAT32 kan files creëren tot 4GB. De oplossing onder Windows 2000 ligt bij het NTFS bestandsysteem, wat een onbeperkte filesize toe laat.

De oplossing ligt dus in het converteren van je FAT32 partitie naar NTFS. Dit doe je vanaf de opdrachtprompt: convert stationsaanduiding: /fs:ntfs

Kijk ook even in de Windows Help voor details!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 23:36 schreef _rld het volgende:
FAT32 kan files creëren tot 4GB. De oplossing onder Windows 2000 ligt bij het NTFS bestandsysteem, wat een onbeperkte filesize toe laat.
Thanks, dacht al dat dit het geval ik maak wel even een aparte partitie aan om het te testen.....:)

Verwijderd

FAT32 is idd 4 Gb, ik rip de vobs gewoon altijd los, als ik er divx van maak plakt mijn encoder die files weer aan elkaar. Heb je max files van 1 Gb.
Pagina: 1