[BC3] Games haperen door denk ik SB live! HEEELPP!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Medegamers...

Jullie weten vast wel hoe IRRITANT het is om games te spelen als het stottert.. nou dat probleem heb ik nu dus...:'(

specs: AMD TB 1GHz; MSI K7T Turbo; 192 Mb intern; Geforce2 MX (PCI); SB Live! Player; en een USB netwerk kaartje... (OS:Win ME)

ik heb al geprobeerd om de geluidsplank in een ander slot te zetten, heb nieuwe BIOS update gehaald, heb zitten kutten met instellingen onder ME...

Nou heb ik een surroundsetje van labtec... uhhh de 2514 ofzo.. en het lijkt wel een beetje of dat ding het veroorzaakt, kan dat??? (lijkt me niet :? maaruhhh je weet maar nooit..)

:? KAN IEMAND ME HELPEN?!?!? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
WIL NIEMAND ME HELPEN DAN??? :'(

<sniff> :) HEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLPPP!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 16:24
ik zou als je windows geboot hebt effe alles wat met je geluidskaart te maken heeft uitschakelen want creative maakt bagger drivers. dus dat hoofdmenu afsluiten van creative en alle icoontjes in je startbalk die met je geluid te maken hebben dat probleem had namelijk ook met een savage 4 en een sblive.
En vooral dat knipperende landbolletje ofziets want dat was het echte probleem bij mij :(

https://www.afrikareisopmaat.nl

Verwijderd

waarschijnlijk irq probleem

Verwijderd

Yup , SB Live altijd in laatste PCI slot rammen .

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Heb alles geprobeerd, slots wisselen, updates, drivers in andere volgorde geinstalleerd etc etc etc. Toen Win ME eraf geflikkerd na uren van frustratie en Win 98 SE erop gezet. Et voila! werken als een zonnetje (zelfs met die oudbakken K*Tdrivers van Creative).

Verwijderd

irq probleem.......

• BC3 Victim
Heb zelfde mobo en soundcard, heb geen enkel probleem. Hij zit bij mij in het laatste pci slot (verste van agp af) en heeft irq-5, niet gedeeld met iets anders....
O ja, geen win-me maar win98se...

Pagina: 1