vanmiddag deed me geluid het in een keer niet meer. drivers eraf en erop gedaan, ander pci slot geprobeerd maar dat helpt niet. het lijkt alsof ie het doet maar ik krijg alleen maar een brom uit me boxen. andere boxen en kabels maken ook niet uit. is me output nu kadoek??? ik kan nu geen andere geluidskaart proberen want ik heb geen pci kaart liggen en ik heb geen isa
is toevallig niet per ongeluk je onboard geluidskaart aangegaan dan hverdingt die meestal je bestaande geluidskaart
onboard geluidskaart staat uit, maar ik heb het probleem al opgelost. me moeder had blijkbaar ook een pci kaart in haar pc dus heb ik ze omgewisseld en die terratec (128i pci) deed het dus wel bij haarOp zondag 20 mei 2001 16:05 schreef nadd het volgende:
is toevallig niet per ongeluk je onboard geluidskaart aangegaan dan hverdingt die meestal je bestaande geluidskaart
maar het word toch al tijd voor een nieuwe geluidskaart, dusse..
[zeur]
Kun je je sig weer gaan aanpassen
[/zeur]
Kun je je sig weer gaan aanpassen
[/zeur]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen