[BC3] Cyberhome DVD-spelers

Pagina: 1
Acties:

• dixon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-01 21:15
Ik zoek een goede DVD speler voor weinig geld. Zo zag ik eerst een van de Yamakawa spelers (www.yamakawa.nl). Mooi spelertje wat alles afspeelt voor weinig geld. Kwaliteits verschil? Onmerkbaar... Alleen nou schijnt dus dat Yamakawa niet meer levert. Kheb ze ook gemailed en gebeld maar geen reactie.

Nou schijnt dat Cyberhome goeie DVD-spelertjes heeft, die ook zo''n beetje alles afspelen en kwa kwaliteit/techniek ook niet mis zijn, en kwa prijs al helemaal niet. Allemaal best, 1 probleem, wat is de officiele website van Cyberhome, en weet iemand een goede/betrouwbare website/winkel waar ik dat ding kan bestellen. Ik wil ergens aan kunnen kloppen voor garantie als dat ding stuk is.
Thnx

Wat een onzin..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De site van CyberHome is: http://www.cyberhome-europe.de/

Bij Funprice verkopen ze deze apparaten ook.

Succes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou je afraden de cyberhome te kopen. Het is wel een leuk dinkie maar de kwaliteit van het materiaal is crap.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
De garantie afhandelingen van de Cyberhome spelers in Nederland word allemaal gedaan door Z.E.S Goes....

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef Mr.Blonde het volgende:
De garantie afhandelingen van de Cyberhome spelers in Nederland word allemaal gedaan door Z.E.S Goes....
Klopt en ze repareren niet, ze vervangen het kapotte onderdeel.

• MP83
  • Laatst online: 31-01 18:11
Die gasten zijn echt relaxed. Alles krijg je gedaan bij ze.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-02 15:59

PsychoG

Pumpin&#039; on your stereo...

Ikzelf ben aan het kijken naar deze http://www.comtronics.nl/divido/ vooral omdat 3 vrienden van mij zo''n Cyberhome hebben gekocht en er allemaal op :r...

Verwijderd

Je kunt veel beter een Hiteker kopen in plaats van een gare cyberhome. De kwaliteit van hiteker is veel beter en deze zijn ook regiovrij en je kunt er ook cd-r en cd-rw op afspelen.

www.hiteker.nl

Verwijderd

ik heb zo''n cyberhome en daar is nog niks mis mee cd erin met 2 binary''s en hoppa regio vrij firmware kan je ook zo upgraden.
video cd speelt hij ook goed af mp3''s ook dus wat is de prob. man

je kan naar http://www.discomp.nl/ daar verkopen ze in iedergeval en de importeur komt er ook regelmatig deze ken ik ook en qua prijs en kwaliteit is het top.
ik zou http://www.discomp.nl/ ff bellen want de website is soms niet uptodate

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 20:41 schreef delfosso het volgende:
Je kunt veel beter een Hiteker kopen in plaats van een gare cyberhome. De kwaliteit van hiteker is veel beter en deze zijn ook regiovrij en je kunt er ook cd-r en cd-rw op afspelen.

www.hiteker.nl
:?:?:?

dat kan dus ook op een cyberhome
ik heb er 1 en ik speel alles af.
en hij is ook regio vrij kan je laten doen bij de dealer en ik heb een cdtje ervoor.

zelfs dvd''s met vette krassen als je ze
huurt bij videoland. B-)

ben nu video cd''s aan het burnen (svcd, vcd)
lekker kijken op mijn nieuwe panasonic breedbeeldkanon :)

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 15:51 schreef Mr.Blonde het volgende:
* BC3 Victim verslikt zich spontaan in zun pilske als ie de naam ZES ziet

BLERGH!!!!!!! Wat een klotefirma :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op zondag 20 mei 2001 20:04 schreef PsychoG het volgende:
Ikzelf ben aan het kijken naar deze http://www.comtronics.nl/divido/ vooral omdat 3 vrienden van mij zo''n Cyberhome hebben gekocht en er allemaal op :r...
NIET DOEN!

Ik heb juist vrienden die slechte ervaringen hebben met die divido

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 20:41 schreef delfosso het volgende:

www.hiteker.nl
Hmmm... ziet er zeer interessant uit, mooi design ook. Maar is het ook wat?

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:17

Kettrick

Rantmeister!

Ik ben erg tevreden over mijn CyberHome spelertje...

doet het prima..

Verwijderd

Ik heb nog zo''n oude AD-n212 (zonder mp3 dus) maar die doet ut relaxed hoor!

Heb een aantal DVD''s uit Amerika die die nieuwe regiocodering hebben (RCE) en mijn cybertje speelde ze gewoon af...

Ik hoorde dat ''ie in de aanbieding is bij de Media Markt voor Fl 444,-

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 20:48 schreef lemac4444 het volgende:

[..]

:?:?:?

en hij is ook regio vrij kan je laten doen bij de dealer en ik heb een cdtje ervoor.

Ja hij kan het zelfde als een Cyberhome alleen is een Hiteker van goede kwaliteit (Panasonic) en een Cyberhome is bij elkaar geraapte troep

• BC3 Victim
Mediamarkt heeft aanbiedingen, vooral Duitsland.
cyberhome niet nemen want die hebben voornamelijk tracking problemen.

Thomson, Samsung en Aiwa hebben mp3/cd-r cd-rw mogelijkheden voor een redelijke prijs. 500 --> 700 piek.
Deze zomer zullen de prijzen van DVD spelers verder dalen I.V.M concurrentie en voldoende chips.

• BC3 Victim
Ik heb zelf een Revoy 2200, kicke apparaat >:). Lust alles. Regiovrij natuurlijk en een hele leuke feature, macrovision staat uit. Dit betekent dat je je DVD''s gewoon kunt kopieeren naar je videorecorder. *D Handig als je een filmpje wilt "delen" met vrienden die geen DVD-speler hebben.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-03 14:16
offtopic:
Trace, ik ben er nog steeds niet achter: wtf is die man in je usericon aan ''t doen? Onder een douche met kokend water ofzo?

Verwijderd

Is die nieuwe type cyberhome dvd speler (528) nog steeds regio vrij te maken?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 21:55

qless

...vraag maar...

Op zondag 20 mei 2001 22:31 schreef Flagnite het volgende:

[..]

* qless verslikt zich spontaan in zun pilske als ie de naam ZES ziet

BLERGH!!!!!!! Wat een klotefirma :(
Waar baseer je dat op?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 21:55

qless

...vraag maar...

Op maandag 21 mei 2001 15:57 schreef Dennis_Dude het volgende:
Ik heb zelf een Revoy 2200, kicke apparaat >:). Lust alles. Regiovrij natuurlijk en een hele leuke feature, macrovision staat uit. Dit betekent dat je je DVD''s gewoon kunt kopieeren naar je videorecorder. *D Handig als je een filmpje wilt "delen" met vrienden die geen DVD-speler hebben.
Ik heb de Lenoxx 9000 (ja die uit de tweakers review) doet inderdaad ook keurig geen regios en geen macrovision :)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Pagina: 1