Eat right. Stay fit. Die anyway.
zijn ze nou onscherp of ligt dat aan me monitor?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het ligt aan je monitorOp zondag 20 mei 2001 16:00 schreef Blox het volgende:
Ik stond ook een beetje lastig. Licht van het raam kwam ook verkeerd binnen. Ik moet nog proberen hoe ie buiten is. In de zon zal ie het wel perfect doen. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over!Op zondag 20 mei 2001 16:00 schreef Blox het volgende:
ruim je kamer eens op!
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Jemig wat een scherpe randjes in dat plaatje. Ik heb een 1mpixel c200 van HP en vind die plaatjes mooier. Misschien zijn de plaatjes geresized geraakt met nearest neigbour ?
Waar gewerkt wordt, word het een bende. Het valt toch best nog wel mee? Moeten nog een paar oude monitoren wel enzo. Maarja, kleinigheidjes hou je toch...
...lege cola flessen.....rondslingerende aanstekers....(lege) dozen......
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Sinas flessen....Op maandag 21 mei 2001 09:03 schreef Xtremelead het volgende:
...lege cola flessen.....rondslingerende aanstekers....(lege) dozen......
aanstekers
één doos... van de camera zelf..net uitgepakt.
Ok, ok.. Ik beken.... Ik zuip geen vier sinas flessen leeg op een avond. Een hoop troep gaat nog naar de rommelmarkt. (Oude monitoren enzo). Aan de achterkant (van de plek waar de foto gemaakt is) staan nog twee PC''s. (Een een beetje troep)
Pagina: 1