Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
Nu heb ik van het weekend de DVD The Sixth Day (Regio 1) gehuurd.
Nu als ik de DVD wilde gaan afspelen dan kijg de melding dat er niks mis was met de regio 1 dvd...maar dat deze alleen geschikt was non-modified regio 1 dvd-players.
Klopt het dat er nieuwe regiocode-beveiliging op de markt is?
De meeste omgebouwde spelers reageren bij elke regio vraag met: Ja!.
Het nieuwe script stelt deze vraag voor alle regio''s en weigert te spelen als er meer dan een regio word opgegeven.
Je moet dus een omgebouwde speler hebben die je met een menu oid op de gewenste regio kan instellen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik wil namelijk de Pioneer 305S halen. Dit is een 10x 40x SCSI DVD speler. Maar ik wil hem alleen hebben als hij of regio vrij is, of regio vrij te maken is . . .
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Hoe zit ermee als je een dvd ript en afspeelt vanaf hd??Op zondag 20 mei 2001 13:44 schreef _rld het volgende:
Het grootste voordeel van PC-DVD: controle! Met DVD Genie zeg je gewoon "Scan & Set" en hij zet de regio van de speler gelijk aan de regio van de disk.
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maakt regiocode geen fluit uit de datastroom kan gewoon worden ingelezen. Als je hem dan ript met claddvd dan kan je ook de regio en de macrovision eruit halenOp zondag 20 mei 2001 14:01 schreef Xu het volgende:
[..]
Hoe zit ermee als je een dvd ript en afspeelt vanaf hd??
Ik heb het nog niet kunnen testen, maar ben er eigenlijk van overtuigd dat het werkt.