Toon posts:

[BC3] Maxi Sound Fortissimo, 5.1 naar dts versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel zitten proberen,ik wil dus vanuit mijn digitale uitgang van geluidskaart met een optisch kabeltje naar mijn digitale ingang op mijn versterker een 5.1 signaal doorsturen. De versterker vind wel digitaal signaal maar dts niet. Ik heb het met dvd''s geprobeerd.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44

RKD

ondersteunen de dvd''s wel dts ?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk elke dvd heeft dts kwaliteit, althans bijna elke dvd;)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 10:14 schreef wizler het volgende:
Ik heb al veel zitten proberen,ik wil dus vanuit mijn digitale uitgang van geluidskaart met een optisch kabeltje naar mijn digitale ingang op mijn versterker een 5.1 signaal doorsturen. De versterker vind wel digitaal signaal maar dts niet. Ik heb het met dvd''s geprobeerd.
Er zijn niet veel geluidskaarten die DTS kunnen doorsturen hoor... welke heb jij ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Whoops sorry, dit bericht had je niet moeten lezen. Ik zat weer es op de verkeerde knoppen te drukken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Flagnite, wat probeer je te zeggen met een quote :??
Er zijn niet veel geluidskaarten die DTS kunnen doorsturen hoor... welke heb jij ?
Dom? :) Zie! "topic: / Maxi Sound Fortissimo, 5.1 naar dts versterker"

• BC3 Victim
[quote]Op maandag 21 mei 2001 10:31 schreef Yokozuna het volgende:
Flagnite, wat probeer je te zeggen met een quote :??
[..]

Ik probeerde te gaan vertellen dat er maar weinig DVDs zijn met DTS sound erop, toen bedacht ik me dattie vast wel slim genoeg zou zijn om op de DVD te kijken of er de letters DTS op staat.
Daarna ging er e.e.a. mis met het editen van mijn geschreven berichtje |:(

Ach, tis nog vroeg he ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja, voor mij is het ook nog vroeg, (ikke moet ook beter lezen) |:(

Maarre.... die kaart kan naar ik vrees geen DTS doorsturen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 10:40 schreef Thundermol het volgende:
Ja, voor mij is het ook nog vroeg, (ikke moet ook beter lezen) |:(

Maarre.... die kaart kan naar ik vrees geen DTS doorsturen.
ik heb al met powerdvd aangezet dat hij het via spdif moet sturen, maar geen dts. Waarschijnlijk wordt het mpeg2 kaart. bedankt voor reply''s

• BC3 Victim
He wizler!!!

Niet elke dvd heeft DTS!!! Ok als je import uit US hebt dan wel, maar in Europa heeft bijna geen enkele dvd DTS!!! WEL dolby digital 5.1 maar dat is geen DTS!!!

Get your facts right!!!!

Mzzl Fire_escape

Pagina: 1