Toon posts:

[BC3] rear speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Ik heb een versterker en een sblive nu heb ik de front uitgang van de sblive verbonden met de versterker doormiddel van een minijack naar tulp stekker.
Mijn vraag hoe sluit ik de achteruitgang van de sblive nu aan op de versterker.
Wil namelijk wel graag aex effecten enz hebben.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
2e versterker :)

Verwijderd

Topicstarter
Zit ook een spdif uitgang op.
Kan ik daar nog iets mee:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je een DVD speler in je PC hebt wel. Dan kan je Dolby Digital 5.1 over die SP/DIF naar buiten gooien. Maarja, dan moet je ook een Dolby Digital decoder in je versterker hebben zitten.

Veel spellen doen het trouwens ook in Dolby Surround. Als je dat opgeeft, gaat via je front-kanaal van je SB Live de surround informatie naar je versterker. Als deze een Dolby Surround decoder aan boord heeft, dan heb je dus meerdere kanalen (Links, Rechts, Surround en eventueel Center).

Als dat allemaal niet gaat werken dan heb je inderdaad een 2e versterker nodig :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
versterker heeft dolby pro-logic.
2de versterker heb ik niet echt veel zin in.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 20 mei 2001 01:07 schreef H00LIGAN het volgende:
versterker heeft dolby pro-logic.
2de versterker heb ik niet echt veel zin in.
Dan kan het alleen als-ie een 5.1 input heeft, waar je een dolby digital decoder op aan kan sluiten. Als je versterker "5.1 ready" is dus.
Je moet dan je kabeltje voor je surroundspeakers aansluiten op de "rear-input" en die voor je front aansluitingen op de "front-input". (duh :z)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1