Toon posts:

[BC3] Hauppage WinTV go of...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff een vraagje.
Ik wil mijn crap-ass 14"/15" tv op de sloop gooien en vervangen door een tv-kaartje.

De criteria die ik aan zo''n kaartje stel is dat ie op zijn minst net zo goede kwaliteit aflevert als voorgenoemde crapp-ass tv (nordmende galaxy 36 (?!?)), de prijs moet ook toch wel het liefst onder de 200,- blijven steken, en het tv-kaartje moet het gewoon goed doen zonder veel fuss en redelijk gebruiksvriendelijk zijn.
alle extra fancy zooi (recording, bla, bla, etc) boeit me geen ruk, zolang ie redelijk doet wat ie moet doen: tv-beelden produceren.

Nou heb ik mijn oog laten vallen op de WinTV go kaart, maar omdat ik zo weinig van tv-kaarten afweet: kan iemand me vertellen of die kaart in mijn voorgenoemde profiel past, of dat het een echte afrader is (eventueel + argumenten & alternatief)

Bvd

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou je bent niet de enige, ik ben een week geleden hier op het forum begonnen met vragen over video kaarten, ik heb uiteindelijk de antwoorden zelf moeten zoeken.

Klik op mijn naam (PiefPoefPaf linksboven en je zult in mijn postinglijst een heleboel links naar posts met dit onderwerp vinden. Hierin vind je weer diverse links van mensen die mij hebben geholpen.
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/jump.gif
De kwaliteit van TV kaarten is hardware matig erg goed. De drivers zijn edoch bij de meeste bedrijven ver onder de maat. zeker voor W2K.

Succeess, ik heb helaas alleen maar theoretische kennis en bouw mijn mening op de mening van het collectief
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/wavey.gif

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een Hauppaugge WinTV GO kaart en ik ben er tevreden mee, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel gehoord dat Pinnacle (of zoiets) ook wel goed is.

They made me do it.