[BC3] Geluidssetjes op Centerparcs

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nope, meestal staat er alleen een combosetje met een speakerout, thats it...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 14:01

Geckoo

Good news, everyone!

Ik weet het klinkt een beetje dom maar ik ga begin junie naar het Meerdal (centerparcs) met alle eindexamenkandidaten en ik ben dan van plan om een laptop met mp3''s mee tenemen maar ik vroeg me af of die setjes in de huisjes wel een aux hebben. (anders heeft het weinig zin op die laptop mee te nemen)
Als mensen hier ervaring mee hebben ... share it with me :)
dank

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Op zaterdag 19 mei 2001 18:07 schreef Geckoo het volgende:
Ik weet het klinkt een beetje dom maar ik ga begin juni naar het Meerdal (centerparcs) met alle eindexamenkandidaten en ik ben dan van plan om een laptop met mp3''s mee te nemen maar ik vroeg me af of die setjes in de huisjes wel een aux hebben. (anders heeft het weinig zin op die laptop mee te nemen)
Als mensen hier ervaring mee hebben ... share it with me :)
dank
sorry ff mierenneuken :)

maar als het een beetje fatsoenlijke geluidssetjes zijn, dan zou het wel moeten werken :)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Neem gewoon zo''n setje compu speakers mee, heeft heus wel iemand uit je klas en waarschijnlijk jij zelf ook wel. slechter dan zo''n centerparks setje zou het toch niet klinken.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Op zaterdag 19 mei 2001 18:12 schreef Hyperbird het volgende:
Neem gewoon zo''n setje compu speakers mee, heeft heus wel iemand uit je klas en waarschijnlijk jij zelf ook wel. slechter dan zo''n centerparks setje zou het toch niet klinken.
Jah slim idee had ik zelf nog niet aan gedacht :O
meer ideeën?? :)

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:05

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
idd
heb ik ook gedaan toen we weekje grandorado zandvoort onveilig gingen maken 5 jaar geleden :)

geluid was nog tot 100 m in de omtrek te horen, gelukkig hadden we dove buren >:)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

wij hebben een keer een pc meegenomen naar een grandorado park, gewoon filmpies kijken via de SCART kabel. en natuurlijk veel MP3''s meegenomen, gaat ook wel via de boxen van de tv... kan niet super hard, maar ach...

je kan die laptop ook aansluiten op de tv via de scartkabel, maar dan alleen audio

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Op zaterdag 19 mei 2001 18:29 schreef aarninkron het volgende:
[bla]
je kan die laptop ook aansluiten op de tv via de scartkabel, maar dan alleen audio
En hoe doe je dat dan?? bij mijn laptop zit geen scart aansluiting

Verwijderd

je moet dan zo''n scart stekker hebben waar je 3 tulpstekkers op aan kunt sluiten, dus 2 keer audio en 1 keer video.

(let op, scart connector moet wel geschikt zijn voor inkomende signalen, sommige hebben een schakelaar waar je de keuze hebt voor inkomend en uitgaand signaal)

de aanlsluiting voor video gebruik je niet en die 2 voor audio (rechts en links) sluit je aan op je laptop met een snoertje die bestaat uit 2 tulp stekkers en 1 "kop telefoonaansluiting" en die past vast wel op je laptop :)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 18:28 schreef Ener-G het volgende:
geluid was nog tot 100 m in de omtrek te horen, gelukkig hadden we dove buren >:)
laat ik je een tip geven over het Meerdal en feestende jongeren, en harde muziek.

de eerste keer komen ze het netjes vragen/mededelen of ie wat zachter kan

en daarna zou ik niet durven voorspellen

:)

maar als pc-speakertjes meeneemt, denk ik niet dat je veel "schade" aanricht

Verwijderd

als je zo''n luxe villa hebt, staat er geloof ik een loewe tv en een geen idee receiver ofzo
Pagina: 1