[BC3] Wie kent c-dance?!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Iedereen kent het tegenwoordig wel, de live stream.

Varierend van 20 tot 160kbit heb je een internet radio met mp3 stream. Grootste nadeel is altijd dat het niet een echt radiostation is, maar gewoon een dode lijst met mp3''s die in een a''selecte volgorde worden afgespeeld.

Sinds kort heeft een Belgisch radio station, genaamd c-dance, ook streaming. Nu is het leuke dat het een echte zender is, dus met playlists die vaststaan, en die ook via de antenne is te beluisteren. En er werken de dj''s die zorgen voor de nodige afwisseling.

Wie heeft ervaringen met die zender? En wat vinden jullie van een livestream MET onderhoudende dj''s en aparte programma''s en playlists? voordeel of nadeel en waarom?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ik ken die zender niet.

je doet alsof het zo uniek is!
http://www.kinkfm.com/ klik op het luidspreaker icoontje

radio3 heeft ook streaming. (radio 1-5 zelfs)
538 heeft het ook.

bijna alle radiostations zenden hun programma''s nu ook op het i''net uit!
Op zaterdag 19 mei 2001 15:06 schreef Yokozuna het volgende:
Iedereen kent het tegenwoordig wel, de live stream.

Varierend van 20 tot 160kbit heb je een internet radio met mp3 stream. Grootste nadeel is altijd dat het niet een echt radiostation is, maar gewoon een dode lijst met mp3''s die in een a''selecte volgorde worden afgespeeld.

Sinds kort heeft een Belgisch radio station, genaamd c-dance, ook streaming. Nu is het leuke dat het een echte zender is, dus met playlists die vaststaan, en die ook via de antenne is te beluisteren. En er werken de dj''s die zorgen voor de nodige afwisseling.

Wie heeft ervaringen met die zender? En wat vinden jullie van een livestream MET onderhoudende dj''s en aparte programma''s en playlists? voordeel of nadeel en waarom?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ja, maar ik spreek nu over niet een supercommerciele zender als 3fm ed. die voor de massa zijn gemaakt.

Ik heb het over een 90% (hardtrance) radio, en die zijn meestal nog via het oude systeem draaiend.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22
c-dance =/ hardtrance eh!

maar het is wel lachen... www.di.fm luister ik toch liever.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ah ok.
waar zit c-dance in de ether? lijkt me lekker in de auto! (als ik het hier in Eindhoven kan ontvangen)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
C-Dance is altijd top, ze brengen ook coole cd''s uit hier in Z-Limburg, weet niet of die ook in het noorden te koop zijn :?

PIII 800@804 Mhz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
C-Dance is een station uit Belgie dat ook nog in een klein stukje Zuid-Nederland (tussen Breda en Roosendaal) te ontvangen is. Helaas niet in Eindhoven. Ze zenden uit vanuit Antwerpen en van daaruit stralen ze dat door ongeveer heel Belgie over. Meer info staat op www.c-dance.be

Owjah, het station is top! Mocht topicstarter ergens wonen waar ie c-dance in de ether kan vangen, moet ie ook maar es naar Radio Atlantis luisteren... ook toppie!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op zaterdag 19 mei 2001 15:09 schreef Molybdenum het volgende:
ik ken die zender niet.

je doet alsof het zo uniek is!
http://www.kinkfm.com/ klik op het luidspreaker icoontje

radio3 heeft ook streaming. (radio 1-5 zelfs)
538 heeft het ook.

bijna alle radiostations zenden hun programma''s nu ook op het i''net uit!
[..]
Ja, maar op 538 hoor je 40 x hetzelfde en op 3fm heb je bijna geen trance. Op 538 ook niet, maar meer.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Wat een heerlijke muziek op C-Dance rond deze tijd...:9:9:9:9:9

ALLEEN maar HELE goede HARD TRANCE !!!

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

ik heb ook wel eens een cd gehoord die zij hebben samengesteld. en die zijn ook supervet
maar k ga nu eens hun radio beluistern. thnx

Verwijderd

Als je dan toch dance zenders over het internet gaat noemen dan mag deze ook niet ontbreken. http://www.dancenetfm.com

En ze zenden ook in de ether uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.dancenetfm.com/player/playerasp/asp/dnfmairbannerplayer.gif

Verwijderd

of wat d8 je van ...

www.digitallyimported.com

super :)
Pagina: 1