Toon posts:

[BC3] piepend geluid uit mijn boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik een tijdje achter de PC zit met geluid aan komt er na een tijdje een rare piep uit. deze blijft maar doorgaan totdat ik reboot....
wat is het probleem?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien wel de powersave functie van je moederbord... dat heb ik in ieder geval als powermanagement aanstaat in de bios en ik 10 minuten niets doe, dus bij mij staat al het powermanagement lekker uit...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Geef es wat meer info man! Hier kunnen we (ik iig) nix mee.

Wat voor geluidskaart heb je (on board? Zal dat het wel weer eens zijn >:) )

Wat voor speakers,

Wat voor mp3 speler....

Man, het kan aan zo veel liggen. wat heeft zelf uitzoeken je opgeleverd?

Infoooo! :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

heb je je kast geaard?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
info.
ja het is onboard.... MSI k7T Pro dingetje

en ehm alle PC''s zijn toch zeg maar geaard? :)

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 10:13 schreef 9marnix9 het volgende:
en ehm alle PC''s zijn toch zeg maar geaard? :)
wel als je ''m in een stopcontact met aarde plugt (pinnetjes aan boven/onderkant). Maar in veel huizen zijn zulke stopcontacten alleen maar in de badkamer/keuken te vinden. Pas sinds een jaar of 2 is het verplicht om in nieuwbouwhuizen overal geaarde stopcontacten te hebben.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb het met een on-board zelf zo gehad dat als ik mijn muis bewoog dat je een zach geluid hoorde dat op het geluid leek van die licht zwaarden uit Star wars!

Doe je niks aan als alles al netjes geaard is, misschien heb je ruimte voor een audiokaart, kun je dat proberen.
Pagina: 1