[BC3] Havin vs. Soul mp3cdspeler -? wie ''wint''?

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Nu is die Havin tijdelijk niet leverbaar maar de Soul is nu direct beschikbaar. Volgens de specs van mp3spelers.nl is deze ook erg goed maar 50 gulden goedkoper.

Iedereen is zo ontzettend weg van de Havin, waarom zou ik toch voor de soul kunnen kiezen (welke argumenten?) pro''s con''s.

alvast bedankt voor een reactie.

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:21
Ik heb zelf de Soul. Voordeel van de Soul is dat je de firmware kan upgraden, er komen regelmatig updates uit met nieuwe functies.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Als dat ding op een handige wijze mp3 kan afspelen ben ik tevreden. Meer hoeft niet. Het moet alleen kwaliteit blijven.

Blijft angstvallig stil hier.

Ik hou hetmaar op de havin,

dank.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
<ot>''t is angstvallig mooi weer _en_ weekend :)

ik kom ook net binnen..</ot>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HAVIN!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik hou het op de Soul. Alles is topkwaliteit en de batterijen doe je gemiddeld 12-14 uur mee.
En hij is nog deadcheap ook (370 piek inc shipping bij www.hardwaregeeks.com).
Pagina: 1