Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Je zou iets als sox moeten hebben wat de WMA decode naar WAV en die WAV meteen aan een MP3 encoder doorgeeft. Direct converten kan niet. Daarom kun je net zo goed gewoon een willekeurig prog gebruiken om de WMA naar WAV te decoden en dan (later) weer encoden naar MP3.
Als er een prog zou bestaan om te converten zou het precies dit doen. Je kan het net zo goed zelf doen, daar heb je geen extra prog voor nodig.
Als er een prog zou bestaan om te converten zou het precies dit doen. Je kan het net zo goed zelf doen, daar heb je geen extra prog voor nodig.
edit:
Aanvulling
Aanvulling
Verwijderd
No offence maar zoeken levert oa dit resultaat op en hier heb je volgens mij wel wat aan : [topic=24546]
No offence either maar zoals ik al zei waren de topics die ik had gezocht zeer oud (net als deze), de link die er in staat is dan ook bijvoorbeeld R.I.P.Op vrijdag 18 mei 2001 17:19 schreef Thundermol het volgende:
No offence maar zoeken levert oa dit resultaat op en hier heb je volgens mij wel wat aan : [topic=24546]
maar direct kan dus niet
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Nee direct kan per definitie niet.
In dat topic wordt een aantal progs genoemd, maar die doen het allemaal op de manier die ik zei. Dat wordt ook gezegd in dat topic.
In dat topic wordt een aantal progs genoemd, maar die doen het allemaal op de manier die ik zei. Dat wordt ook gezegd in dat topic.