Toon posts:

[BC3] DivX: geen beeld, wel geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.
Ik heb net een backup gemaakt van Saving Private Ryan, maar toen hij af was, en ik hem dus ff wilde checken, kreeg ik geen beeld. (alleen geluid).
Dit heb ik nu ook met m''n backup van de film "Heat".

Ik heb in de search gezocht en er werd gezegt dat het dan een SMR zou moeten zijn...
Maar ik heb nu die codecs gebruikt, en nog steeds hetzelfde resultaat... :(

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Het is alleen bij deze 2 films (misschien dat het komt omdat ze allebei meer dan 2 uur zijn??:?), en niet bij m''n andere 20 DivX''sjes...

Please help me, want ik heb geen zin om voor de 7e keer die 2 films helemaal te decoderen...
:(

Alvast bedankt voor de gouden tip,
Digit

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Backups >:) :D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 23:30
Op vrijdag 18 mei 2001 18:09 schreef Euroshima het volgende:
Backups >:) :D
:D :P

• BC3 Victim
niet alleende coded divx installeren maar ook nog even inschakelen bij

start > programma''s > divx > run me first :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 23:30
offtopic:
Wat moet je eigenlijk met een voodoo banshee op een TB800? :?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

spok9

Groen...

Codec is niet geinstalleerd of geactiveerd.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt niet de eerste keer dat ik een "backupje" maak, hoor...

En ik had toch gezegt dat alle andere divx''sjes het wel deden...?

Dus: ik heb alles wel gedaan wat er kan zijn met codecs...;)

(was het maar zo simpel, dan had ik het heus hier niet gevraagd...)

Digit

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 mei 2001 18:28 schreef arjanscholl het volgende:
offtopic:
Wat moet je eigenlijk met een voodoo banshee op een TB800? :?
Ja, ik wil zelf ook snel een nieuwe radeon, maar ja, ik heb net een nieuwe auto gekocht, dus het geld moet weer ff groeien...;)

Maar ik wil hem wel zo snel mogelijk kopen...
:)

Verwijderd

"MP43 Decompressor" installeren...

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 00:10
Toch vreemd dat je zelf een divx kan encoden maar niet decoden!

Of heb je die backups niet zelf gemaakt ;)

• BC3 Victim
Installeer eventjes Kristal Studio Codecs Pack (V4.3.3 is geloof ik de nieuwste) Daar kun je de meeste backups van je wel mee afspelen gok ik.

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, die dingen heb ik zelf gemaakt...

Daarom vraag ik het ook... ik vind het wel raar, want het is dus alleen bij Saving Private Ryan en bij Heat... Vandaar dat ik dacht dat het eerst kwam doordat films zijn van meer dan 2 uur, maar dat lijkt me toch niet, want ik weet dat er een grens is voor avi''tjes van 2 Gig, maar niet van 2 uur...

En volgens mij ligt het ook niet aan de codecs, want dat heb ik allemaal al geprobeert...

Ook is het volgens mij geen fout van Flask, omdat ik allebei de films al 2x heb geprobeert... Maar alle2 hetzelfde resultaat, en aangezien ik geen zin heb om weer 12 uur aan zo''n film te spenderen, vraag ik hier ff wie het zelfde heeft gehad.:)

Ik snap er dus gewoon niets van...;(

• BC3 Victim
Yep lijkt mij een Codec probleempie

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 20:02
ik heb precies hetzelfde gehad.. ik heb alle codecs die erzijn toen ongeveer geprobeerd.. en het hielp geen kloten. Daarna maar ff win98se opnieuwe geinstalleerd, + DivX ;-) MPEG-4 Video Codec . en toen werkte het allemaal weer

Verwijderd

Ik heb ook al weer een stuk of 33 backupjes liggen en de meeste nog van andere mensen. Ik ben zo aardig die te beheren. ;) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, de MPEG4 video codec werkt ook niet...:'(

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 17:26

SiGNe

Ook hoi!

kopieerbeveiliging?

Niet?
[Specs]

• BC3 Victim
dubbel sorry

• BC3 Victim
Op vrijdag 18 mei 2001 18:31 schreef spok9 het volgende:
Codec is niet geinstalleerd of geactiveerd.
stond er al
Op vrijdag 18 mei 2001 18:23 schreef rambo-2001 het volgende:
niet alleende coded divx installeren maar ook nog even inschakelen bij

start > programma''s > divx > run me first :)

• BC3 Victim
Op vrijdag 18 mei 2001 18:44 schreef Digit het volgende:
dit is echt niet de eerste keer dat ik een "backupje" maak, hoor...
Ik laat mijn ''''backupjes'''' (;) :D :P) maken, is mij teveel werk >:) heb geeneens een DvD speler :D

Verwijderd

Ik ben er dus ook net achtergekomen dat ik geen beeld had omdat ik DivX nog niet opnieuw had geinstalleerd.. gelukkig werkt het nu weer :):)

• BC3 Victim

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh... daar heb ik niet eens aan gedacht...
hem openen in VirtualDub...|:(|:(

Hij doet het in VirtualDub wel:):)

En nu?
Is het dus echt een codec, Unicorn?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem werkend gekregen!!!!!!!*D*D*D

Ik heb hem geopent in VirtualDub en daarna opnieuw opgeslagen als avi...
En nu doet hij het dus wel *D*D*D Ik ben weer helemaal blij.

Maar hoe kan dit dan eigenlijk??? Het was dus echt geen codec-prob wat ik dus al d8...

Digit
Pagina: 1