[BC3] beste stand-alone DVD/MP3 speler?

Pagina: 1
Acties:

• TheTec
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 15:12
Beste mede-tweakers, ik heb een vraagie voor u kenners :9~

Ik heb de afgelopen tijd veel gelezen over al die fijne stand-alone dvd/mp3-spelers zoals die van Revoy en Lenoxx. Nou is mijn vraag wat nou de beste is...ik nijg het meest naar de Lenoxx DVD9000, want die ziet er wel strak uit, maar die nieuwe Revoy (zie hun site) ziet er ook niet onaardig uit... Wellicht dat jullie nog andere (betere) merken weten of advies hebben over welke ik nu moet nemen?? (even ter info: ik heb geen losse cd-speler, dus ik wil audio-cd''s spelen op mijn dvd, bovendien heb ik naast mijn normale cd''s en platencollectie zo''n 45 mp3-cd''s, dus ik wil ook mp3''s kunnen spelen daarop, snappie? ;))

Afijn, om een kort geding lang te maken...ik wil een goede stand-alone dvd/mp3-speler! ;(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou de Aiwa voor 800 piek kopen. Aiwa is gewoon het enige A-merk dat MP3 stuff verkoopt :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:17

Kettrick

Rantmeister!

Ik ben, in tegenstelling tot een hoop andere mensen op dit forum :P, erg tevreden over mijn CyberHome DVD speler..

Voor die prijs een erg cool ding..

• TheTec
ow ja, wat ik nog vergeten was te melden is dat ze natuurlijk ook Dolby Digital moeten hebben, regio-vrij moeten zijn en dat soort dingen ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 18 mei 2001 17:12 schreef TheTec het volgende:
ow ja, wat ik nog vergeten was te melden is dat ze natuurlijk ook Dolby Digital moeten hebben, regio-vrij moeten zijn en dat soort dingen ;)
Dat heeft de Aiwa allemaal (ook regiovrij) :P
Ik geloof dat Media Markt en MyCom ''m verkopen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 18 mei 2001 17:12 schreef TheTec het volgende:
Ik denk dat je naar een revoy 2200 moet gaan kijken.

Kost zo''n 899, is (goed!) regiovrij, en heeft goeie recenties gehad, qua beeld. Beeld is iets wat op andere DVD/mp3 combo''s nog wel eens wat aan de matige kant wil wezen.

Ze verkopen ''m iig bij aci computers.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• TheTec
Thanks people! O+

Die Aiwa ziet er ook wel strak uit...hhmmzz...het is er alleen maar moeilijker op geworden zo :+

• TheTec
Ik heb even op internet gezocht en die Aiwa komt toch over het algemeen behoorlijk positief uit de tests! Alleen de laadtijd van mp3-cd''s schijnt wat lang te zijn, maar dat lijkt me geen probleem...toppertje? :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 18 mei 2001 18:26 schreef TheTec het volgende:
Ik heb even op internet gezocht en die Aiwa komt toch over het algemeen behoorlijk positief uit de tests! Alleen de laadtijd van mp3-cd''s schijnt wat lang te zijn, maar dat lijkt me geen probleem...toppertje? :)
Go for it :P Zou ik wel doen als ik zo''n ding wou kopen :)

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-02 08:49
In heb sinds kort ook een Lenoxx, en hij bevalt me prima. Hij heeft 2 (kleine) nadelen: 1- Geen scartaansluiting )ik was daarom 25 piek extra kwijt aan verloopstekkers); 2- als de MP3''s in directories staan geeft ie de MP3''s per dir. aan. Je kunt niet per dir. door de MP3''s zappen, maar moet continue op "volgend nummer" drukken. Verder heb ik geen minpunten gevonden. Wat ik er ook instop, hij slikt alles ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 18 mei 2001 23:40 schreef R Kuipers het volgende:
Wat ik er ook instop, hij slikt alles ;)
Bespaar ons de details :D

• arieiv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De thomson DTH 4200 speelt ook alles. Is bovendien regiovrij te maken met de AB.

Bij Smits in Arnhem verkopen ze hem voor ca. Hfl 700,-
Pagina: 1