Ik weet niet zeker of dit draadje hier hoort, maar goed. Ik vroeg me namelijk af hoe je bijvoorbeeld de muziek bij een Flashfilmpje meteen kunt opnemen met de computer zelf. Audio-out naar mic of line-in werkt om een of andere vage reden niet en om het nu eerst op MD te zetten en dan weer naar wav-->MP3 is ook zo wat. Is hier een handig trucje voor?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij de Volumeregeling naar Bestand -> Eigenschappen, dan voor Opnemen kiezen en daar de Stereo-mixer (o.i.d.) selecteren. Als die er niet op zit selecteer je (als ie bvestaat) de Wave-out (o.i.d.).
Anders zou ik je ook niet kunnen helpen (behalve via een draadje van uitgang naar ingang, maar dat werkte niet zei je...)
Anders zou ik je ook niet kunnen helpen (behalve via een draadje van uitgang naar ingang, maar dat werkte niet zei je...)
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Met totalrecorder kan je al het geluid opnemen dat door de PC wordt geproduceerd (zelfs DVD!). 
zie www.highcriteria.com/main_productfr_tr_overview.htm
zie www.highcriteria.com/main_productfr_tr_overview.htm
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Bedankt he! Ik zal ''t ff uittjekken...Op vrijdag 18 mei 2001 13:32 schreef Mr_Blobby het volgende:
Met totalrecorder kan je al het geluid opnemen dat door de PC wordt geproduceerd (zelfs DVD!).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen