iemand een oplossing?
bvd
!-=ChRIZzie=-!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de echte tweakers zitten nu zeker op ''t werk ofzo, sjongejonge, is d''r dan niemand hier die er een beetje verstand van heeft?!?
jullie stellen me teleur...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
MOET helemaal nietOp vrijdag 18 mei 2001 12:41 schreef ChRiZzie het volgende:
wtf?? moet ik nou m''n EIGEN post replyen???!?
tenminste, dat heb ik niet in de handleiding van dit forum gelezen
btw, verwacht niet al te veel positieve reply''s
Verwijderd
Stopt de videorecorder met opnemen, stopt de pc met tv spelen
ff duidelijkheid dan:
ik heb een asus geforce met tv-out, m''n videorecorder zit op m''n pc aangesloten, en m''n pc op de tv (via s-video in),..
ik gebruik het programma asus-live dat bij m''n videokaart zat (dit is dus geen demo ofzoiets), ik heb het programma goed ingesteld en krijg dan ook beeld via m''n videorecorder op m''n pc en dan weer via m''n pc op m''n tv, daarvoor gebruik ik tvcontrol en die werkt goed want die gebruik ik al langer,... na +/- 10 minuten krijg ik paars/knipperend beeld op m''n pc, en als ik tvcc gebruik en dus via m''n tv kijk, valt daar het beeld helemaal weg,...
dus mijn vraag is ''Hoe komt dit''??
genoeg info?,... owja dr zullen genoeg bijdehanters zijn die zegge dat ik gwoon de videorec. op m''n tv moet aansluiten (of de kabel) en dan tv kijken, duhh..
thnx
ik zal het wat makkelijker voor jullie maken,,..: weet er iemand nog een ander (dan asus-live) programma voor video-capturing?
dus, waarmee ik tv kan kijken op m''n pc...?
en JA,...ik heb zelf al een hele tijd lopen zoeken maar nix bruikbaars gevonden
bvd danmaarweer,..
Verwijderd
ten 2de : UTFS
doe ff normaal mensen,..ik was beetje frusty omdat ik heel graag wil dat ut werkt en ik na zo''n lange uitleg (waar dus om GEVRAAGD werd) nop als reactie kreeg,..snappie?!
maarehm, laat dan maar lekker zitten hoor ik zoek zelf wel weer verders,...
no hard feelings,->>