[BC3] Sony cd-wisselaar prob! :o/

Pagina: 1
Acties:

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Ik deed vanmorgen een nieuwe cd in mijn wisselaar en wilde hem er ff op zetten toen de radio ineens RESET in het display te zien gaf.. vervolgens wil ik de wisselaar eruit halen maar die blijkt helemaal te zijn overleden.. zucht.... .. zit er een resetknop op dat ding of hoe zit dat?? .. of is ie echt overleden? ..

HT-addict in spe

Verwijderd

Misschien heb je ervoor gezorgd dat het contact tussen de wisselaar en de radio ff verbroken is geweest. Dan zal je misschien even moeten resetten.

Op zowel mijn radio als wisselaar zit een resetknop... zitten meestal wat verdekt opgesteld en met een redelijk scherp, puntig voorwerp in te drukken, bijvoorbeeld een pen ofzo. Zoek ff op het apparaat, en anders tjek je je handleiding natuurlijk ;)

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Op vrijdag 18 mei 2001 10:47 schreef Thundermol het volgende:
Misschien heb je ervoor gezorgd dat het contact tussen de wisselaar en de radio ff verbroken is geweest. Dan zal je misschien even moeten resetten.

Op zowel mijn radio als wisselaar zit een resetknop... zitten meestal wat verdekt opgesteld en met een redelijk scherp, puntig voorwerp in te drukken, bijvoorbeeld een pen ofzo. Zoek ff op het apparaat, en anders tjek je je handleiding natuurlijk ;)
silly me en applaus voor you! .. hij doet het weer! .. ole!

HT-addict in spe