Hi,
Nou, ik heb net de nieuwe Q3 demo maar eens geprobeerd. Vol verwachting de zojuist gedownloade megabytes maar eens in het geheugen geladen om te kijken wat ze zoal verbeterd hebben.
Opstartschermpje verschijnt, hey dat ken ik nog uit Q2 en dan: yuck, hebben ze wel eens van design gehoord daar bij id? Sorry hoor, maar in perspectief gezette lettertjes is wat mijn neefje aan design aflevert als je hem een avondje met M$ Publisher laat spelen.
Naja, zal nog wel demo zijn denk ik dan. Eerst ff setuppen en maar eens een game starten. Controls instellen voor mijn wheelmuisje... hey, hij herkent het wieltje niet meer? Ook dat is vrij snel opgelost door de .cfg van q3test1.08 te kopieren. Klein bugje nog zullen we maar zeggen.
Dan de game. Tsja. Nou die bots doen het wel aardig (maar ik win wel van ze
) maar verder is de ervaring van de gameplay stukken minder dan in Q3test 1.08. Ze hebben de powerups enzo dan wel wat "mooier" gemaakt (beetje "te" naar mijn smaak) maar verder loopt ie ineens een stuk minder soepel, en het beeld is ineens "korreliger". Voor de zekerheid Q3test1.08 nog maar eens geprobeerd om te kijken of het geen subjectieve ervaring was maar nee: de game loopt echt stukken soepeler (framerate anderhalf keer zo hoog!) en vloeiender en de algemene indruk van hoe je mannetje reageert op de controls is veel beter.
id, where did you go wrong!?
Nou, ik heb net de nieuwe Q3 demo maar eens geprobeerd. Vol verwachting de zojuist gedownloade megabytes maar eens in het geheugen geladen om te kijken wat ze zoal verbeterd hebben.
Opstartschermpje verschijnt, hey dat ken ik nog uit Q2 en dan: yuck, hebben ze wel eens van design gehoord daar bij id? Sorry hoor, maar in perspectief gezette lettertjes is wat mijn neefje aan design aflevert als je hem een avondje met M$ Publisher laat spelen.
Naja, zal nog wel demo zijn denk ik dan. Eerst ff setuppen en maar eens een game starten. Controls instellen voor mijn wheelmuisje... hey, hij herkent het wieltje niet meer? Ook dat is vrij snel opgelost door de .cfg van q3test1.08 te kopieren. Klein bugje nog zullen we maar zeggen.
Dan de game. Tsja. Nou die bots doen het wel aardig (maar ik win wel van ze
id, where did you go wrong!?