[BC3] DENON DCD-210 + DRA-210 + DR-210

Pagina: 1
Acties:
  • 1.074 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 17:54

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Hier bij Bang & Olufsen bij ons in de buurt is dit setje in de aanbieding voor f1750,=. Het is een tweedehands, ingeruild door iemand die een B&O kocht. Ik kon hem alleen vanaf een afstandje door een raampje zien omdat hij bij het Service Centre stond dat op dat moment gesloten was. Ik zelf vond het er allemaal wel mooi uitzien, maar kan er zelf echt helemaal niks over vinden. Daarom wil ik hierbij vragen of iemand info of plaatje ofzo heeft. Ook wil ik vragen of dit een goede aanschaf is. Ik ben trouwens vergeten te vragen hoe oud hij is (stupid|:(). Ik heb trouwens al boxen, de JAMO STUDIO 170. Alvast bedankt:).

PS: Enige haast is geboden omdat hij waarschijnlijk snel verkocht zal zijn...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

volgens mij zijn dit de goedkoopste loose componenten van Denon...de prijs lijkt me aan de hoge kant...ik zal ff zoeken...

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ze zagen er wel ok uit qua design, zekers na wat ik heb gezien op de site van Denon:r. Ik vind die site zowiezo vreemd, want Denon heeft toch (naar wat ik in praktijk heb gezien) heel erg mooi spul. Het waren trouwens erg platte componenten en ze waren zilver (volgens mij alluminium ofzo, maar dat kon ik van die afstand niet zien). Verders zei de verkoper (maar ja die zeggen zoveel) dat de nieuwprijs zo ongeveer f3200,= was.

PS: Nirvana ruleert:).

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Dit doe ik normaal nooit (bumpen), maar ik moet het weten voor morgen anders issie weg. Nog een keer alvast bedankt:).

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Vraag of je het mag horen spelen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 23:09 schreef Foxz het volgende:
Dit doe ik normaal nooit (bumpen), maar ik moet het weten voor morgen anders issie weg. Nog een keer alvast bedankt:).
voor dat geld zal dat wel loslopen....

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ja ik kan er vandaag heen en dan kan ik het wel horen spelen. maar ik ben niet zo''n audiofiel dus zal ik niet zo snel verschil horen tussen goed en erg goed als je begrijpt wat ik bedoel.

• Foxz

Foxz

343 Guilty Spark

Topicstarter
Ik ben er net geweest en hij zag er nog goed uit. Het is een CD-speler + cassettedeck + versterker. Dat cassettedeck heb ik niks aan, de CD-speler had geen optische uitgang. Kortom ik koop hem niet:). Ennuh deze monteur (van het B&O Service Center) zei trouwens dat hij rond de 5 á 6 duizend had gekost. Hoezo verschillend:D.

Pagina: 1