Toon posts:

[BC3] VGA aansluiting op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sommige televisies hebben een vga aansluiting alleen vraag ik me af wat je daar aan heb op een tv

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 17 mei 2001 20:23 schreef delfosso het volgende:
Sommige televisies hebben een vga aansluiting alleen vraag ik me af wat je daar aan heb op een tv
Dan kan je een pc zonder TV-out op je tv aansluiten. En is de kwaliteit misschien wat beter.

Lijkt me handig voor presentaties.

Voor zover ik weet had alleen de kv32fs60 van sony zoiets. Maar nu dus blijkbaar weer andere ook.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Op donderdag 17 mei 2001 20:24 schreef JvS het volgende:
Dan kan je een pc zonder TV-out op je tv aansluiten. En is de kwaliteit misschien wat beter.

Lijkt me handig voor presentaties.

Voor zover ik weet had alleen de kv32fs60 van sony zoiets. Maar nu dus blijkbaar weer andere ook.
Ik heb al een stuk of tien van deze soort TV''s gezien bij winkels. Vaak zijn het de duurdere modellen die dit hebben (projectie TV''s etc). Wat ik ook steeds vaker zie zijn de digitale aansluitingen, zoals je die ook op nieuwe videokaarten kunt vinden.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:45

Roy

Hobbies?

Zoiets lijkt me wel makkelijk als je een dvd''jte wilt kijken en je geen videokaart met tv-out hebt.

Maar die tv''s zijn ook volgens mij heel duur. Maar welke resoluties kunnen die dingen aan ?

Inderdaad...

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 09:57

Flotter

Pelipper!

Ik meende dat de meeste plasmaschermen dat ook hebben (ze zijn alleen niet te betalen...)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter