If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Het loopt wat uit, ik ga nu kijken.
| I've got permission to color outside the lines |
Van diezelfde site als waar de codec staat ,zie m''n post hierboven ...Op vrijdag 18 mei 2001 13:01 schreef NL_SCSI het volgende:
Hoe kom je aan die gehackte versie dan?
De mijne kan namelijk geen IFO''s openen
Gebruik je ook Flask 0.6 ?Op vrijdag 18 mei 2001 13:13 schreef Genotix het volgende:
Die nieuwe codec doet er bij mij langer over. Hij is nu nog bezig. ik denk dat die nu nog een 10min bezig is.
Nee dus ....
ik denk dat de snelheidswinst daarinzit dan...
als je even kijkt op die site waar de 3.22 codec staat , zie je dat je daar ook Flask 0.6 kunt neerhalen ...
Deze versie kan WEL .ifo''s openen
Na afloop ff kijken ofdat die hem kleiner heeft gemaakt..
Ik vind Flask 0.6 trouwens wel mooier werken als flask 0.594.
Maar de audio wil ik op 48Hz rippen en hij gaaft aan dat hij maar 44Hz doet. En als die aan het rippen zelf is geeft die weer aan dat het 48Hz is. Na afloop ff kijken wat het nu geworden is.
bitrate uitrekenen met Adv. Bitcalc
DvD rippen met CladDvD (+ het juiste ifotje)
Flask 0.6 , PAL VCD (profiles menu) , Mp3 audio 44.1 / 11kb
Keyframe 5 sec / Crispness slider 75
verder niks gedaan aan letterboxing / resize settings ..
en idd. 2x zo snel is overdreven
en met DivX 3.22 krijg ik kleinere files ...
ik bedoel , met een calculator uitgerekend voor 700 MB CD , kreeg ik een flaskOut.avi van 597 MB ....
met de ''oude'' 3.1 codec zat de calculator meer in de goede richting dacht ik ...
Ik ga dus nu voortaan met Flask 0.6 en Divx 3.11 rippen. Die 3.11 maakt de files bij mij kleiner.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja daar lijkt het wel op, maar 3.11alpha loopt bij mij toch iets beter. Bij 3.22 kan ik niet goed voor- en achteruit skippen (dan ''crashed'' WMP soms, zowel 6.4 als 7.0). Ik houd het lekker bij 3.11 zoals vaak ook wordt aangeraden. (ivm compatibiliteit)Op zaterdag 19 mei 2001 19:41 schreef Hyperbird het volgende:
Het is gewoon 3.11 met de vk1 patch dr in, nix nieuws dus
Maar 3.22 is iig niet een officiele, da''s nog altijd 3.11.
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Is veel beter en sneller 12 frames per seconden op mijn Thunderbird 900, dus een filmje omzetten van 90 minuten in iets meer dan 3 uur :):):)