Verwijderd
Na de commodore 64 (SID-chip
Tegenwoordig gebruik ik het niet meer, maar als ik ooit nog iets op dat gebied wil doen gebruik ik meestal ''Buzz'', supervet programma. Niet alleen een tracker maar ook synth emulator etc. (draait onder windows)
en je verleert het ook nooit
ik wist zelfs de letters voor offset en pitch en zo nog
ik ben begonnen met digitracker en daarna nog met fasttracker gewerkt maar impulse heb ik nooit gebruikt...
wat heb ik daar veel uren aan besteed zeg
This too shall pass
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zeker omdat het dos programma''s zijn en jarenlang meer hebben gekund als windows 95/98 konden (directsound is nog steeds crap,ik heb nog nooit iets gevonden wat zo realtime is als trackerprogramma''s...)
plus dat het ontzettende geektools zijn
net zoals je mensen hebt die als ze eens een windowsbak gebruiken alsnog vi er op hebben staan
ze hebben een meestal onbegrepen charme
Verwijderd
Iemand Soundtracker (Linux, GTK libraries) geprobeerd?
BTW, mijn broer werkt nog altijd met Fasttracker II. Op een GUS PnP
Heeft iemand die module nog, morbidex.mod ??? die is vet!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
In die tijd was het OF impulse tracker OF fasttracker, je had wel andere trackers maar deze waren no.1 en no.2 of no.2 en no.1
Maar nu track ik nog steeds met Psycle een soort FT2/IT clone a la Buzz
IT, daar ben ik echt uuuuuren zoet mee geweest, geweldig programma!
Begonnen met amiga protracker, daarna Fasttracker 1 etc.
Maar Impulse Tracker beviel nog wel het beste van allemaal, vind ''t nogsteeds fijner werken dan de meeste Windows proggies. Jammer dat er geen nieuwe versies meer uitkomen...
Sinds ik een nieuwe netwerkkaart in deze computer heb gezet krijg ik die SB Live Dos-emulatie met geen mogelijkheid meer werkend
Heel af en toe start ik IT nog wel eens op de andere computer om een track te maken, maar das een P133 en daar werken dus geen MMX-filters op + hij hangt half als je teveel kanalen gebruikt. Zo zie je maar dat DOS-progs toch nog best veeleisend kunnen zijn!
#
nu heb ik buzz
/edit
hoe zit het met fasttracker3 eigenlijk
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.