Hallo, ik kan zowel DD als DTS geluid op mijn DTS verstereker krijgen d.m.v. de digitale spdif out op mijn Liveje. Alleen DTS-geluid gaat niet vloeind. Komt dit mischien doordat er een Bandbreedte limiet bestaat voor die spdif out?
Ja, er is idd een bandbreedte limiet. Denk dat dat daardoor komt.
PS: kan je dit soort dingen vervolgens bij elkaar in 1 topic zetten ? Thank you
PS: kan je dit soort dingen vervolgens bij elkaar in 1 topic zetten ? Thank you
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Volgens mij heeft de sblive(5.1) alleen ondersteuning voor dolby digital.
DTS geluid is 6 kanaals, dus volgens mij probeert je versterker van 5 kanalen 6 te maken (dit lijkt me niet echt bevorderlijk voor het geluid)
DTS geluid is 6 kanaals, dus volgens mij probeert je versterker van 5 kanalen 6 te maken (dit lijkt me niet echt bevorderlijk voor het geluid)
DD is ook 6 kanaals en dat doet ie wel. Dus daar ligt het niet aan.Op woensdag 16 mei 2001 22:24 schreef CrazyHank het volgende:
Volgens mij heeft de sblive(5.1) alleen ondersteuning voor dolby digital.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
DD geluid is toch ook 6 kanaals??
het verschil tussen DD en DTS is toch gewoon een bitrate verschill, dat bij DTS hoger is dan bij DD
het verschil tussen DD en DTS is toch gewoon een bitrate verschill, dat bij DTS hoger is dan bij DD
Zoals ik al zei, denk ik ook dat het daar aan ligt.Op woensdag 16 mei 2001 22:25 schreef Proximus_Alfa het volgende:
DD geluid is toch ook 6 kanaals??
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
SB Live kan geen DTS doorlussen. Dat schokkerige, zou dat niet juist met die bitrate te maken hebben ?
edit : ik heb net nog ff op de site gekeken maar als ze DTS support zouden hebben, dan zouden ze dat echt wel vermelden... overigens is dit ook een van de redenen waarom ik voor de Philips Acoustic Edge ben gegaan.
edit : ik heb net nog ff op de site gekeken maar als ze DTS support zouden hebben, dan zouden ze dat echt wel vermelden... overigens is dit ook een van de redenen waarom ik voor de Philips Acoustic Edge ben gegaan.
Heb geen geluidskaart met digital out nodig, heb alles standalone
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
hoe heb je dit ingesteld dan want ik kan dit echt nergers instellen ik heb ook spdif uitgang op mijn Maxi Sound Fortissimo maar hier kan niks over dd of dts instellen.
Gewoon bij powerDVD of winDVD bij options - audio en dan SPDIF aanzetten ipv 2 speakers/4speakers etc
Pagina: 1