[BC3] [vinyl gezocht] Movin Melodies: Don''t hold back

Pagina: 1
Acties:

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Topicstarter
Ik weet niet of het mag hoor (anders hoor/zie ik het wel)..

Mijn white labeltje van Don''t Hold Back van Patrick Prins/Movin Melodies is gisteren in 2''en gevallen (niet naar vragen hoor :)), maar aangezien deze plaat al jaren in mijn platenbakje zit ben ik nu diep in het rouwproces.

Heeft misschien iemand deze plaat (maakt nie uit hoe) in zijn bezit en wil em verkopen aan mij? 50 Piek wil ik er wel voor betalen..

Owja, Als iemand nog (Accuface - Seduction) of (Aquagen & Ingo Appelt - Tanz fur Mich) heeft hoor ik het graag.... (heel graag zelfs)..

red mij.. (snif)...

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:51

Jag

Nou vooruit....

Verwijderd

Kan je d''r niet mee helpen, maar wel leuk om te weten dat er nog meer vinylfreaks tussen al die digitalo''s zitten... :)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Jammer, ik kan je er niet aan helpen.. :'( Sorry, maar ik ben wel heel nieuwsgierig.. Hoe kan je een mooi stukje muziek dat je netjes in je platenbak bewaart "breken"?

Beetje jammer.. ;(

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

Topicstarter
>Hoe kan je een mooi stukje muziek dat je
>netjes in je platenbak bewaart "breken"?

Ik hoor al dat jij me nooit heb zien draaien :+

Ik draai op sommige punten platen zeer snel achter elkaar in (ben geen plaatje-in,sjekkie roken,nieuw plaatje-in dj wat dat betreft), en dan heb ik wel eens geen tijd om netjes me platen terug te stoppen in de hoezen en koffer en dan duw ik ze meestal tussen de draaitafels en het schuim van de flightcase in of leg ze tegen het glas van de discotheek-bar aan. Dat glas is maar een centimeter of 5 hoog, dus als je em iets te schuin neerzet en het gewicht op de bovenkant van de plaat hangt wil ie wel voorover kiepen zo 3 meter naar beneden. Is wel ooit vaker gebeurd maar lande hij plat neer, nu dus blijkbaar niet.. :(

>Beetje jammer..
Jah, idd... Daarom heb ik ook platen die ik zeker nevernooit niet kwijt wil (en waarvan ik weet dat ze niet makkelijk zijn aan t ekomen) zoveel mogelijk in 2 voud.. Funk De Fino van Gipsy bijvoorbeeld, een wereldplaat en eentje zit nog in de sealing, terwijl ik de andere helemaal gaar draai..

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:05

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op donderdag 17 mei 2001 08:12 schreef JayTaph het volgende:
en dan duw ik ze meestal tussen de draaitafels en het schuim van de flightcase in of leg ze tegen het glas van de discotheek-bar aan
gij barbaar!! :o

;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1