Toon posts:

[BC3] divx hangt steeds op bad frames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijvoorbeeld Office Space kijk op divx-formaat dan hangt het beeld bij een paar scenes terwijl het geluid gewoon doorloopt, je moet dan de film een stukje doorspoelen en het beeld loopt weer verder samen met het geluid.
Is er ook een "divx" speler die deze zogenaamde "bad-frames" gewoon negeert en doorgaat met de film, want het is wel irritant als je lekker relaxt achteruit die film via tv out op je tv zit te kijken en ineens het beeld weer hangt. (had dit met face off ook :()

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 00:06
Probeer eens DivX AntiFreeze: http://www.tac.ee/~prr/videoutils/
Sometimes DivX video clips contain invalid frames that cause Media Player to freeze the image. Theoretically codec should recover from the problem, but it doesn''t. So image is freezed permanently until clip position is manually changed (by moving position slider). DivX AntiFreeze avoids such freezings.

DivX AntiFreeze is used only for DivX clips. All other media types are unaffected.

NB! DivX AntiFreeze just avoids permanent freezings during playback, it does not fix the clip.
Heb ''t zelf niet getest...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
thanx!!!
het werkt, hij loopt meteen door, niet soepel zodat je er nix van merkt maar het werkt iig....
...de film gaat na een klein schokje in het beeld gewoon verder. :)

perfecto :)