De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
als knarsen ? zit er geen hoog en laag meer in ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
bij winamp af en toe
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Dat radio ontvangen was een bekend probleem, in die periode kon je hem dus ook inruilen. Was btw ook op tweakers verschenen meen ik, zie search.Op dinsdag 15 mei 2001 13:17 schreef GameFreak het volgende:
Een vriend van me heeft dat ook als ie bij mij is met zijn pc, soms ontvangt ie zelfs radio met zijn boxen. Het schijnt dat creative ze terugneemt en nieuwe geeft als je het probleem meld.
Verwijderd
2: Draadbreukje. Friemel wat aan de draadjes, en kijk of er iets veranderd. Probeer een andere draadje, etc.
3: Speakers kapot. Heb je ze heel hard gezet (zodat ze vervormden), en dit heel lang volgehouden? Dan kan het zijn dat je je speakers blijvend hebt beschadigd...