[BC3] Heeeeeee me boxen beginnen te kraken?? HELP??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een four point surround 1000 van creative en nu beginnen ze ineens te kraken, voorheen gebruikte ik ze normaal en het is echt bale.?

Ik gebruik de live1024 kaart en ik weet het niet meer help meeeee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
kijk of ze kraken als je ze ergens anders op aansluit?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
wanneer kraken ze ? en hoe klinkt het kraken ?
als knarsen ? zit er geen hoog en laag meer in ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• BC3 Victim
ja echt vaag kraken als ofiemand een zak chips eet. ik heb het meestal als ik tv kijk op me kaartje.

bij winamp af en toe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Misschien het stekkertje of kabeltje een beetje verneukt... Was bij mij ook het probleem...

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• BC3 Victim
Een vriend van me heeft dat ook als ie bij mij is met zijn pc, soms ontvangt ie zelfs radio met zijn boxen. Het schijnt dat creative ze terugneemt en nieuwe geeft als je het probleem meld. ;)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op dinsdag 15 mei 2001 13:17 schreef GameFreak het volgende:
Een vriend van me heeft dat ook als ie bij mij is met zijn pc, soms ontvangt ie zelfs radio met zijn boxen. Het schijnt dat creative ze terugneemt en nieuwe geeft als je het probleem meld. ;)
Dat radio ontvangen was een bekend probleem, in die periode kon je hem dus ook inruilen. Was btw ook op tweakers verschenen meen ik, zie search.

Verwijderd

1: Storing. Bijvoorbeeld radio-ontvangst, of plaatsing naast een magnetron, of gewoon een slecht lichtnet of slechte aarding. Probeer eens een andere groep, met minder apparaten, of plaats je boxen eens in een lege kamer aan een discman oid.

2: Draadbreukje. Friemel wat aan de draadjes, en kijk of er iets veranderd. Probeer een andere draadje, etc.

3: Speakers kapot. Heb je ze heel hard gezet (zodat ze vervormden), en dit heel lang volgehouden? Dan kan het zijn dat je je speakers blijvend hebt beschadigd...

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Zet de geluidsmixer in je besturings systeem eens wat zachter en kijk of het probleem dan nog steeds het zelfde is.
Pagina: 1