De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Alvast bedankt maar weer.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb zelf een canton av700 gehad, een B&W CC6 (waar iedereen zo lyrisch over is). Maar die heb ik alletwee weggedaan. Ik wilde een echt goeie hebben (kef model 100). Totdat ik op de chario syntar dialogue botste. Dit ding kost maar 450 piek en is echt geweldig voor het geld. Klinkt lekker helder, en ook goed vol. Moeilijk uit te leggen, maar stemmen klinken lekker "los" en vol.Op maandag 14 mei 2001 22:12 schreef supatron2000 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goede centerspeaker, het liefst uiteraard voor zo weinig mogelijk. Moet wel 150 watt aankunnen en ik wil er eigenijk maar f500 aan uitgeven. Natuurlijk, een ECHT hele goede kan ik daar niet voor kopen, maar qua prijs/kwaliteit, wat zijn de opties. Ik heb nu 2 bose fronts (maar die gaan eruit) en 2 beschaafde magnats rear...
Suggesties zijn dus welkom......
Dat van dat 150 watt is trouwens iets wat je maar even _heel_ snel uit je hoofd moet zetten, want dat slaat echt nergens op.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik zelf heb 2 Magnat 710''s als rear speakers, waar ik zeer tevreden mee ben. Magnat heeft volgensmij alleen de Vintage center 3 die binnen jouw budget past: hij kost 450,-. Dit is dus van de wat "professionelere" serie.
let wel, dit is een vuistregel. Die gaat lang niet altijd op.Op maandag 14 mei 2001 23:16 schreef DaRoot het volgende:
Wat MREn ook zegt: liefst zelfde merk speaker als de rest gebruiken... grootste kans op een gelijke overgang van het geluid...
Luisteren dus. (ik zou in jouw geval dus absoluut niet de vcs-30 van Bose kopen; dat is een kutding!
Verwijderd
Verwijderd
Waar woon je? Chario wordt in principe bij de "betere" audiozaken genoemd. Ik weet zeker dat ze bij Raf staffhorst en Fokko dijkstra verkocht worden. Verder weet ik het niet. Maar een importeur moet te achterhalen zijn! (ik ga ff zoeken)Op dinsdag 15 mei 2001 11:42 schreef supatron2000 het volgende:
Maar ik ga ook de chario syntar dialogue luisteren, JvS waar verkopen ze die dingen? Ik ben ze nog niet tegengekomen..
edit: op www.hear.nl kan je op merk zoeken. Dan krijg je ook een aantal winkels:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Alkmaar Tune Inn Boxmeer Sound Service Dordrecht De Radiobeurs Louter B.V. Emmen Musifoon Hifi Products Gouda Pielanen en van Unen Gouda Groningen Eringa Groningen Hengelo Van Merksteijn Leeuwarden Eringa Leeuwarden Nijmegen Mijn Hifi Rotterdam Audio Gallery Tilburg Audio Wolff Uithoorn Krijtenberg Hifi met IQ Wageningen Hifision Woerden Pielanen en van Unen Woerden Zaandam Van Ingen Electronics Zutphen Glas Hifi BV Zwolle Hanze Hifi |
Ik heb ''m inmiddels al geluisterd in Utrecht....klinkt goed!
Maar ik heb m''n twijfels of ie in m''n systeem past. Eigenlijk wil ik nu zowel geen volledig Bose systeem (uiteraard...) maar ook geen volledig Magnat systeem. Als ik overstap op die Chario dan zou ik dus alles moeten upgraden naar Chario. Eigenlijk wil ik alleen een center kopen en op den duur nog een sub erbij... Ik heb een paar fronts gezien van Chario maar die vind ik wat prijzig. Zoals gezegd, het dilemma is aanwezig, ik vond de center goed klinken maar gekocht heb ik ''m dus (nog) niet....
Ik heb ook geen chario''s als fronts. Maar wel B&W 602 (waar die "geweldige" cc6 dus bij hoort). Daar past-ie prima tussen.Op woensdag 16 mei 2001 18:46 schreef supatron2000 het volgende:
Bedankt JvS,
Ik heb ''m inmiddels al geluisterd in Utrecht....klinkt goed!
En BTW een chario syntar100 is toch maar 300/st toch? best wel leuk sattelietje!
Koop die chario, en test hem thuis.Op woensdag 16 mei 2001 18:59 schreef supatron2000 het volgende:
Ik heb die sattelietjes gezien, inderdaad f300 stuk, maar ik wil dus eigenijk nu alleen een center kopen THX zonder center is nu niet zo geweldig....Maar ja, die Boses he.....
Bevalt-ie: hou hem
Bevalt-ie niet: breng hem terug
Spreek in de winkel wel duidelijk af dat je eventueel je geld terug wil hebben. Anders ben je zo verplicht gelijk een andere te kopen, terwijl je liever rustig rond kan kijken.