Toon posts:

[BC3] PcDj of BPM Studio

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
PcDj 1200 silver is ten 1e gratis, en ten 2e kun je alle ingangen onafhankelijk instellen.

gebruik ik zelf ook in combo met sb-live!

KICKASS :)

Verwijderd

Ik moet zaterdag draaien op et feest van me ouders en dan naast de normale cd spelers voor et eerst de pc gebruiken....

Maar welke (gratis) versie van die 2 programma''s kan ik et beste gebruiken??

En dan nog iets, ik heb een Terratec DMX X-Fire, maar ik kan de voor en achter kanalen niet scheiden van elkaar, dus iedere cd speler bij die programma''s eentje... hoe krijg ik dat voor elkaar??

Verwijderd

SB Live support ja.. ken et, maar hij scheidt voor en achter niet... en ik wil ze graag allebei appart op het mengpaneel aansluiten

Verwijderd

Heeft niemand ervaring met een van die proggies en een DMX X-Fire ???

Ik krijg namelijk die f*cking kanalen niet gescheiden per speler :(

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
zou iemand ook ff een link kunnen posten van pcdj? van bpm studio
is t www.bpmstudio.com geloof ik

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Atomix Mp3 :)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

Flotter

Pelipper!

BPM Studio, PCDJ (silver) zit boordevol spyware :r:r:r

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik gebruik BPM Studio 3.4
Beide uitgangen van m''n SB Live op een apart kanaal van m''n mengpaneel aangesloten, werkt perfect! :)

#

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Vroeger gebruikte ik altijd Digital 1200 SL. Maar deze is niet gratis, lijkt wel heel erg op PCDJ, ook van dezelfde fabrikant.

Met mijn SB!Live is het trouwens nooit gelukt om de kanalen te scheiden, nu maakt het niet meer uit want ik heb 2 geluidskaarten in mn systeem!

Verwijderd

BPM Studio, alleen het is jammer dat je die demo maar een half uurtje kan gebruiken :( en je hoort de hele tijd door de liedjes heen "BPM etc.", zo''n sampletje.

En wat die Winamp fade-plugins niet lukte, namelijk 2 MP3tjes door elkaar te spelen op mijn geluidskaartje (simpele Creative, weet niet eens welke), lukte dus wel met dit programma! Werkt verder perfect, je kan samples uit nummers etc. halen, en (als je ze goed maakt) oneindig door laten spelen zodat ze op mekaar inlopen en.... *zucht* het programma roelt gewoon :)

Verwijderd

roeltje ik heb pas gevraagd of dat kon, en ze zeiden dat de terratec dat kon. maar hoe weet ik ook niet, ik moet hem nog kopen. maar ik wil wel een die kan scheiden.

Verwijderd

Ik zal er morgen nog wel ff een tijdje mee gaan klooien

Als et lukt zeg ik et wel...

Die Spyware heb ik btw allemaal al afgegooid, Gator en nog een vaag ding... meteen in de prullebak, moet die zooi niet..

• Skate2000
Wat ik wilde zeggen met die link, is dat dat het beste prog is voor het mixen van MP3z. Of wavz. Als je maar een mengpaneel hebt.

Je start het programma 2x op, eentje naar de ene geluidskaart, en de ander naar de andere. Werkt simpel.

Het programma ziet er uit als de DENON CDspeler, die met die pitch.. is een gaaf ding, en het programma werkt perfect, en zeer direct. Het werkt eigenlijk, nu ik erover nadenkt, zoals dat programma waar julile het steeds over hebben, het is alleen mooier, kleiner en makkelijker!! :D

Ik zou voor DeeJaystem gaan, probeer het anders even:

http://www.webmaxdesign.com/Deejaysystem/djsmkifree.exe

En het is gratis!!! :D

Succes ermee, ik weet dat je hiermee een goed feest kan neerzetten, ik doe het zelf ook!!

Verwijderd

Ik heb em al gedownload...

maar alleen geen 2 geluidskaarten, maar 2 uitgangen, voor en achter ik weet niet of het daar ook mee werkt, want het ziet er wel cool uit!

Verwijderd

zou ik dan ook een simpel kaatrje kunnen kopen, en mijn onboard kaart gebruiken????

• Dennis
  • Laatst online: 20:02
Op dinsdag 15 mei 2001 08:25 schreef thej het volgende:
zou ik dan ook een simpel kaatrje kunnen kopen, en mijn onboard kaart gebruiken????
Die 2 moeten wel samen kunnen dus het antwoord is eigenlijk ja, maar het hangt toch soms van je mobo af.

Verwijderd

Ik denk dat als je een beetje mooi geluid wilt hebben je beter niet je onboard kaart kunt gebruiken...

Maar een "simpel" kaartje als de Muse levert volgens mij een goede geluidskwaliteit...
Beter iig dan die el-cheapo creative kaart..

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
Kan iemand niet ff een demo''tje posten van hoe je kan mixen met zo''n proggie??

Verwijderd

Net als met een dubbele cd-speler...

Ik krijg die f*cking kanalen nog niet gescheiden :'(

Verwijderd

Hoe Cue je met het progje deejaysystem?

Verwijderd

Ow ben er al achter; knopje ingedrukt houden. Maar erg oke programma: twee keer opstarten en mixen :)

• Skate2000
Ik zei het toch!! :)

Het werkt heel simpel. Start het 2x op. Beide spelers hebben als instelling de geluidskaart van de speler die je de vorige keer al laatste afsloot.. Nu moet je dus 1 vd 2 spelers even opnieuw instellen op de andere kaart.

Vervolgens sleep je er een MP3/WAV/WMA(?) in, en met play/pause play je, met cue ga ja naar het quepoint terug.. Heel simpel. Een quopoint maken, is gewoon op pauze zetten waar het punt moet komen, en dan op CUE klikken. :)

Fijn afstellen kan met die < en > knopjes.. daarna weer op QUE klikken.

Dit programma werkt als een trein en als je 2 geluidskaarten hebt, kan je het beste deze gebruiken, IMHO :9

Hebje maar 1 geluidskaart? Jammer.. |:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tja... het programma werkt wel erg simpel, net als normale cd-spelers voor dat gebruik alleen het niet kunnen scheiden van die uitgangen...

Ach ja... gebruik denk ik toch maar eens speler... eigenlijk vooral om verzoekjes in mp3 te downloaden die ik zelf niet heb...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:45 schreef T het volgende:
Atomix Mp3 :)
Mee eens super paket samen met je Mengpanel kicked het aars :) :)

suc6

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

BPM studio is supperrelaxed als je niet teveel ingewikkeldheid zoekt. Alleen wel ff zoeken op *ahem* wat vagere sites naar een registered he... Een halfuurtje demo is natuurlijk te weinig.

Ik meen dat je de kanalen van een vierkanaalsgeluidskaart apart kunt regelen, dus dat loop dan lekker naar je mixertje. :)

• Skate2000
Euhm.. en wat kan Atomix MP3 dan wat Deejaysystem niet kan? :?

• BC3 Victim
Hmm ik heb nu de ful home version van Bpm Studio, maar hij doettet nog steeds niet... op de site staat dat een DMX wel volledig ondersteunt word... maar niks over de X-Fire...

Heb ik niet ergens iets aanstaan dat de kanalen automatisch gemixt worden ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tis ook maar hobbymatig...
ben al blij dat er lukt met cd''s

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

MJ Studio van D-Lusion wel eens geprobeerd?
Je kunt er in ieder geval vet mee mixen.
http://www.d-lusion.com/products/mj/index_beta.html

Alleen niet gratis... euh of toch wel?.....
;)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 17 mei 2001 11:40 schreef Kerstmanneke het volgende:
Hmm ik heb nu de ful home version van Bpm Studio, maar hij doettet nog steeds niet... op de site staat dat een DMX wel volledig ondersteunt word... maar niks over de X-Fire...

Heb ik niet ergens iets aanstaan dat de kanalen automatisch gemixt worden ?
Moet je ff gaan zoeken onder de opties he...

Volgens mij staat ie default op een kanaal voor beide spelers (gemixt dus, maar dat moet wel uit te zetten zijn in de opties)

• BC3 Victim
Op et moment speelt speler b alleen achter en a voor en achter.. (word steeds vager!)
zo staat ie nu... niks mis mee volgens mij...

Sorry voor de grootte

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/v.d.berk/images/bpmstudio.jpg

• Skate2000
Op donderdag 17 mei 2001 12:00 schreef The-Force het volgende:
MJ Studio van D-Lusion wel eens geprobeerd?
Je kunt er in ieder geval vet mee mixen.
http://www.d-lusion.com/products/mj/index_beta.html

Alleen niet gratis... euh of toch wel?.....
;)
Kom op zeg.. waarom zou je dit gebruiken |:( Je hoeft het tempo niet eens zelf te zoeken. daar is dus geen kont aan.. :P

Maarja, je moet het zelf weten

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 17 mei 2001 13:56 schreef Kerstmanneke het volgende:
Op et moment speelt speler b alleen achter en a voor en achter.. (word steeds vager!)
zo staat ie nu... niks mis mee volgens mij...

Sorry voor de grootte

[afbeelding]

wel eens van resizen gehoord??? Misschien dat je ook de samplers per kaart moet instellen ofzo :? Ik zou lekker gaan klooien tot het werkt :)

• JnX
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

TRAKTOR!!!!!
Dit is echt het beste mixproggie ooit, hardstikke makkelijk, teld automatisch BPM (en goed) en makkelijk loops maken.
Als je professioneel en makkelijk wilt mixen moet je dit absoluut gebruiken!!

Greet Arne

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 13:56 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik moet zaterdag draaien op et feest van me ouders en dan naast de normale cd spelers voor et eerst de pc gebruiken....

Maar welke (gratis) versie van die 2 programma''s kan ik et beste gebruiken??

En dan nog iets, ik heb een Terratec DMX X-Fire, maar ik kan de voor en achter kanalen niet scheiden van elkaar, dus iedere cd speler bij die programma''s eentje... hoe krijg ik dat voor elkaar??
Wat nou draaien? Je draait pas als je skills kan spinnen op echte turntables |:(

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 17 mei 2001 16:30 schreef minus0ne het volgende:

[..]

Wat nou draaien? Je draait pas als je skills kan spinnen op echte turntables |:(
Hoho, draaien kan ook met CD of MP3. Ik draai al jaren, en de laatste tijd alleen nog maar met CD. Dat kan ik stukken beter dan menig wannabee DJ met vinyl! :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 17 mei 2001 16:26 schreef therealslimarne het volgende:
TRAKTOR!!!!!
Dit is echt het beste mixproggie ooit, hardstikke makkelijk, teld automatisch BPM (en goed) en makkelijk loops maken.
Als je professioneel en makkelijk wilt mixen moet je dit absoluut gebruiken!!

Greet Arne

Traktor... lompe naam, volkomen onoverzichtelijk, maar de beats telt ie idd verrekte mooi. Jammer dat BPMstudio dat niet zo mooi doet...
Pagina: 1