PcDj 1200 silver is ten 1e gratis, en ten 2e kun je alle ingangen onafhankelijk instellen.
gebruik ik zelf ook in combo met sb-live!
KICKASS
gebruik ik zelf ook in combo met sb-live!
KICKASS
Verwijderd
Verwijderd
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
#
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die 2 moeten wel samen kunnen dus het antwoord is eigenlijk ja, maar het hangt toch soms van je mobo af.Op dinsdag 15 mei 2001 08:25 schreef thej het volgende:
zou ik dan ook een simpel kaatrje kunnen kopen, en mijn onboard kaart gebruiken????
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Mee eens super paket samen met je Mengpanel kicked het aarsOp maandag 14 mei 2001 16:45 schreef T het volgende:
Atomix Mp3
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Moet je ff gaan zoeken onder de opties he...Op donderdag 17 mei 2001 11:40 schreef Kerstmanneke het volgende:
Hmm ik heb nu de ful home version van Bpm Studio, maar hij doettet nog steeds niet... op de site staat dat een DMX wel volledig ondersteunt word... maar niks over de X-Fire...
Heb ik niet ergens iets aanstaan dat de kanalen automatisch gemixt worden ?
Kom op zeg.. waarom zou je dit gebruikenOp donderdag 17 mei 2001 12:00 schreef The-Force het volgende:
MJ Studio van D-Lusion wel eens geprobeerd?
Je kunt er in ieder geval vet mee mixen.
http://www.d-lusion.com/products/mj/index_beta.html
Alleen niet gratis... euh of toch wel?.....
Op donderdag 17 mei 2001 13:56 schreef Kerstmanneke het volgende:
Op et moment speelt speler b alleen achter en a voor en achter.. (word steeds vager!)
zo staat ie nu... niks mis mee volgens mij...
Sorry voor de grootte
[afbeelding]
wel eens van resizen gehoord??? Misschien dat je ook de samplers per kaart moet instellen ofzoIk zou lekker gaan klooien tot het werkt
Verwijderd
Wat nou draaien? Je draait pas als je skills kan spinnen op echte turntablesOp maandag 14 mei 2001 13:56 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik moet zaterdag draaien op et feest van me ouders en dan naast de normale cd spelers voor et eerst de pc gebruiken....
Maar welke (gratis) versie van die 2 programma''s kan ik et beste gebruiken??
En dan nog iets, ik heb een Terratec DMX X-Fire, maar ik kan de voor en achter kanalen niet scheiden van elkaar, dus iedere cd speler bij die programma''s eentje... hoe krijg ik dat voor elkaar??
Hoho, draaien kan ook met CD of MP3. Ik draai al jaren, en de laatste tijd alleen nog maar met CD. Dat kan ik stukken beter dan menig wannabee DJ met vinyl!Op donderdag 17 mei 2001 16:30 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Wat nou draaien? Je draait pas als je skills kan spinnen op echte turntables
Op donderdag 17 mei 2001 16:26 schreef therealslimarne het volgende:
TRAKTOR!!!!!
Dit is echt het beste mixproggie ooit, hardstikke makkelijk, teld automatisch BPM (en goed) en makkelijk loops maken.
Als je professioneel en makkelijk wilt mixen moet je dit absoluut gebruiken!!
Greet Arne
Traktor... lompe naam, volkomen onoverzichtelijk, maar de beats telt ie idd verrekte mooi. Jammer dat BPMstudio dat niet zo mooi doet...