hoi, ik heb een nieuw systeem aangeschaft met een asus7v moederbord. omdat ik veel met muziek en midi werk heb ik gekozen voor een SB-live, helaas zit hier geen dochterbordconnector op voor mijn yamaha-db50XG. Ik heb voor deze yamaha-db50 XG een terratec-dmx fire aangeschaft omdat deze wel een dochterbordaansluiting heeft en deze doorgelust kan worden naar mijn SB-live. In theorie zou het moeten werken maar in praktijk krijg ik een hoop IRQ conflicten in windows 9X omdat ik 2 geluidskaarten in 1 syteem wil installeren, ik heb een hoop geprobeerd, irq-sturing in windows aan/uitgeschakeld, plug&play OS in BIOS aan/uitgeschakeld, pci sloten omgewisseld, maar de conflicten blijven (dit komt ook omdat de SB live meerdere IRQ''s gebruikt). Als iemand een paar tips heeft of hetzelfde probleem heeft gehad laat het mij dan weten, alvast bedankt...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de SBlive heeft een hoop functies die de DMX-fire niet heeft, zoals realtime samplebewerking. het is inderdaad een tip maar ik heb niet voor niets F550,= uitgegeven voor die SBliveOp maandag 14 mei 2001 14:53 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Geen sblive gebruiken, die DMX is net zogoed.. misschien wel iets beter....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen