Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UNREAL TOURNAMENT/QUAKE 3

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke vinden jullie beter??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga ze alle twee kopen

Verwijderd

Topicstarter
Wie gaat er winnen???
UT of Q3

Verwijderd

Kan ik pas zeggen als ik ze allebei heb, de demo van UT was veel uitgebreider dan de laatste Q3 demo, dus dat zou niet eerlijk zijn om ze daar nu al op af te rekenen.
Maar m'n eerste indruk is dat UT een tikkie beter is wat betreft wapens, gameplay en level design.
Ik vind de wapens van Q3 ook niet heftig genoeg klinken, ik heb in het leger met Uzzi's, mach's en punt50's geschoten en zou daarom wel wat meer een indrukwekkende sound willen horen, ik vind bv. de railgun in Q3 klinken als een popcorn automaat.
Maar ik ga ze zeker allebei kopen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
allebei, ik vind de nieuwe q3 een stuk verbeterd. Hij komt nu in de buurt van UT vind ik.

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

De demo van UT vind ik stukken beter en leuker dan de Q3-TEST.

Verwijderd

Moeilijk, moeilijk. De sfeer in sommige levels van UT vind ik wel heel erg gaaf, maar ik denk dat het een nek-aan-nek race zal worden, als straks de off. Q3 demo uitkomt.

Verwijderd

UT is zekers beter!
Alleen vind ik de ASMDcombo in UT minder bevredigend dan in Unreal. Minder geluid, minder verrassingseffect en het regent geen stukjes lichaam als je iemand goed raakt.

• _eLMo_
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:54 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• Sander|IA
  • Laatst online: 31-10 14:26
Beide games zijn top maar ik vind de 3d engine van Q3 mooier. De hardcore online gemeenschap zal denk ik wel voor Q3 gaan en de newbies voor UT. Na een paar maanden Half-Life moet ik erg wennen aan de enorme snelheid van de gameplay in Quake3.

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
"Na een paar maanden Half-Life moet ik erg wennen aan de enorme snelheid van de gameplay in Quake3"
euhh? . UT's gameplay is veel sneller en regeert ongeveer 40X harder dan Q3arena...

sorry dat ik degene moet zijn ie het jullie moet vertellen >:)

HT-addict in spe

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-10 16:24
Ik vind het op het moment ook heel moeilijk. De DemoTest van Quake3 is zeker verbeterd en ziet er nu echt veel beter uit. Er begint nu ook wat meer sfeer in de levels van Quake3 te komen.
UT heeft echter hele goeie sfeer en de gameplay is daar ook best wel veel anders (niet slechter)....

Op het moment weet ik het echt niet...

PS. Post 99, nog eentje ;)

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Op dit moment zekers UT

Verwijderd

Jep UT is op het moment ruim het vetste spel.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb ook liever Unreal Tournament,
maar op de GoT server is het nog niet echt druk..

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

inderdaad, UT speelt veel prettiger

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:45

Chakotay

Lick here to continue

ik vind de ut demo leuker (kan meer enzo), maar de levels van q3 zijn veel mooier (imnsho). maar ik heb nog niet online gespeeld, alleen tegen bots.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 22:31

tazitiz

dbprutser

Ik vindt op dit moment het spel van UT lekkerder, alleen de levels nog wat tegenvallen. ik heb al levels van UT gezien die er veel beter utizien en leuker spelen.

mijn favoriet is facing worlds, een CTF level met veel sniper actie.

als je de renderer met d3d speelt ff in de ini file bij d3d hires textures aanzetten en je weety niet meer wat je ziet (draai nu op een g400 sh) en dan zitten er levels bij waar je gewoon van omvalt.

ik heb de nieuwe demo van q3a nog niet gezien maar isdn download valt wat tegen met zoveel mb's

• Sander|IA
  • Laatst online: 31-10 14:26
HenkyDoodle : het ene game regeert in dit geval zeker niet het andere. Ik vind beide games zwaar goed maar heb op dit moment een lichte voorkeur voor Quake 3. Kijk nog maar eens: Quake 3 gameplay is duideljk sneller. Weet iemand of Q3 ook capture the flag out-of-the-box heeft ?

Verwijderd

UT!!!!!
ik vond de test demo van kweek 3 een beetje tegen vallen. UT speelt vele malen beter. Ik hoop dat Quake 3 wel nog een beetje wordt verbeterd qua gameplay :) :) :) :) :) :) :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-11 14:40
Hmm, een duidelijke voorkeur heb ik niet, maar Quake III vind ik net ff mooier maar wel chaotischer spelen. Verder lijken de spellen erg veel op elkaar. Levels met trampolines en bots die hun bek niet dicht kunnen houden (ja, in UT kan je het uitzetten). Wie zou dat nu van wie afgekeken hebben?
Ik wil wel meer aliens in de spelletjes :) Mensen neerknallen kan ik in het dagelijks leven ook wel doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt UT nou uit??????

Verwijderd

maandag
Pagina: 1