Weet iemand nog een goei RPG die binnekort gaat uitkomen op de PC of Playstation. Het wordt namelijk weer winter. Geen zin om naar buiten te gaan behalve als het moet
.
[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:54 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Uhm Diablo 2 natuurlijk!!!
alleen... dat binnenkort hè....

Met een beetje mazzel begin februari
alleen... dat binnenkort hè....
Met een beetje mazzel begin februari
Verwijderd
Wat dacht je van Final Fantasy VIII (nu al op de PSX, en binnenkort op de PC). Zit je toch zeker geramd voor 50 a 60 uur spelen. Ook Diablo II gaat goed worden, en ik zit nu al met smart te wachten op Icewind Dale (voortgang op Baldur's Gate) en op Baldur's Gate II. Baldur's Gate is echt met ruime voorsprong de beste RPG die ik ooit gespeeld heb (ben er weer mee begonne
).
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
Ik vond BG juist erg tegenvallen, ik heb hem dan ook nog niet uitgespeeld. Maar er zijn genoeg rpgŽs om naar uit te kijken, zoals Ultima IX, Vampire the Masquerade, Diablo II (al is dit meer hack & slash dan roleplay). En ik kijk met spanning uit naar de volgende Fallout, al zal deze nog wel even op zich laten wachten, ik vond 1 & 2 in elk geval erg goed. En ik heb net AsheronŽs Call besteld, een online rpg. Daar heb ik nou echt zin in, alleen je moet er wel een paar uur per dag in kunnen steken.
Ik ben al bezig met FF8 ik zit al op het einde van CD3 en dit is echt een van de brutere RPG's die ik de afgelopen tijd heb gespeeld. BG heb ik ook gespeeld maar vond ik niet zo tof ik raakte een beetje de rooie draad van het verhaal kwijt. Ik ben gekomen tot Baldur's Gate en toen wist ik niet meer wat ik moest doen en heb ik hem van mijn harde schijf geknikkerd.
Final Fantasy VIII kickz azz !! ik ben pas op CD2 en ben nu 35 uur bezig... Het is echt te VET voor woorden... !! 
Deel 7 mag er anders ook zijn
Deel 7 mag er anders ook zijn
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Pagina: 1