De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Versie 1.1 geloof ik
Enige manier die ik zie is de overlay uit te schakelen (Directdraw acceleratie op nul) en met een programma dat gedeelte van het scherm dat de asf groot is te capturen. (niet rekken!)
Heb ook eentje geprobeerd waarbij je het frames/s kon opgeven en het geluid op kon nemen. Denk dat het in dit rijtje te vinden is.
http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=capture+screen&cn=&ca=10001
ik ga het gelijk ff proberen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(Oh ja, wat was het lekker weer hè!
maar dan nog moest die file al op je HD staan en bij streaming ASF (=ASX) werkt da dus nie
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ok, ik leg het nog één keer uit: Ik heb een bestand van een paar Kb op mijn HD staan, en deze kan je alleen maar via internet afspelen, want het is namelijk een .asx file. Alles wat ik nu wil is deze in een .avi ofzo dat ik hem ZONDER internet kan spelen! Is dit dan nog nooit iemand gelukt?
Ik heb al wel tig proggies gedownload wat hierboven allemaal staat maar allemaal doen ze het niet goed. HELP!!
Net wat ik al een tijdje terug zei: ff zoeken op asfrecorder.....
HHHJM, ik heb dit zelfde probleem met *.mov files, er wordt altijd een bestandje van een paar KB gedownload, en als ik die start gebeurt er helemaal niks :(:(:(:(:(Op zondag 13 mei 2001 22:16 schreef Neejoh het volgende:
ok, hmm, nou begint het toch wel irritant te worden moet ik zeggen... ik heb van alles geprobeert wat hierboven allemaal staat maar......HET LUKT MAAR NIET!!!
Ok, ik leg het nog één keer uit: Ik heb een bestand van een paar Kb op mijn HD staan, en deze kan je alleen maar via internet afspelen, want het is namelijk een .asx file. Alles wat ik nu wil is deze in een .avi ofzo dat ik hem ZONDER internet kan spelen! Is dit dan nog nooit iemand gelukt?
Ik heb al wel tig proggies gedownload wat hierboven allemaal staat maar allemaal doen ze het niet goed. HELP!!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
CamtasiaF.exe
Ik zal verder kijken wellicht vind ik wat geschikter. Hij maakt er trouwens een AVI van door een eigen (lossless) codec te gebruiken. Je kan hem daarna met Virtualdub omzetten naar DivX.
open dit bestandje in bv PFE (god i love this prog) en je ziet een url daar naar een asf (eigenlijke bestandje)
deze link moet je openen in ASFrecorder
Niet nodig, ASFrecorder ziet automatisch deze ''doorlink'' uit het .ASX-bestand, en pakt de juiste ASF-file. Werkt magisch, die ASFrecorder.deze link moet je openen in ASFrecorder
Veel RIP-plezier.
... en oranje! :P
Het word mij allemaal een beetje vaag hoor. Als je als leek denkt moet alles wat op je scherm komt toch ook op te nemen zijn? ARGHH ik vind het niet leuk als dingen niet lukken
volgend idee............................
En ik heb vroeger wel met beOS gwerkt maar heb ik niet meer, ben het ook niet van plan om alleen voor dit bestand het er weer op te gooien.
Geen proxy server opgegeven!Op maandag 14 mei 2001 21:30 schreef Neejoh het volgende:
doet hij niet, hij geeft dan een melding van "reply: 404 Object not Found" Beetje raar maar kan er niets anders van maken
Verwijderd
Protocol: HTTP -> Proxy: Browser
Protocol: MMS -> Proxy: None
ASX werkt via MMS (in het asf bestand staat een link met mms://blabla.wmv).
Wil ik een proxy instellen voor MMS, dan moet dat via poort 1755.
En ik kan instellen wat ik wil, het werkt steeds niet. De ene keer is het 404 file not found, de andere keer 502 connection refused.