Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden (07-05-2000 om precies te zijn) heb ik op T.net gelezen dat Episode 1 op DVD zou uitkomen. We zijn inmiddels nét een jaar verder en ik heb nog nix gezien. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nog helaas
George wil eerst nog een hoop verdienen aan die film en als ik het goed heb brengt ie een superbox uit met alle starwars films op DVD maar dat kan ik ook fout hebben.
George wil eerst nog een hoop verdienen aan die film en als ik het goed heb brengt ie een superbox uit met alle starwars films op DVD maar dat kan ik ook fout hebben.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Hij komt voorlopig niet
Er zijn steeds geruchten dat ie gaat komen
maar Star Wars komt pas over een paar jaar op dvd en dan alle 6 delen te gelijk.
Er zijn steeds geruchten dat ie gaat komen
maar Star Wars komt pas over een paar jaar op dvd en dan alle 6 delen te gelijk.
Verwijderd
Pas na episode 3.
planning was eerst alles in de bioscoop. daarna complete videobox en dan pas complete dvd box
planning was eerst alles in de bioscoop. daarna complete videobox en dan pas complete dvd box
Verwijderd
Nou zo lang als gast hier boven zegt duurt het niet .. eind van dit jaar ligt hij inde winkels met 20 minuten extra''s er op (veel jarjar binks
) maar goed. ... nog ff wachten dus
Verwijderd
Dat heb ik ook gehoord. Al betwijfel ik of ze het doen, maarja Steven Spielberg laat zijn titels nu ook op DVD uitbrengenOp zaterdag 12 mei 2001 13:31 schreef Hades-Hodur het volgende:
Nou zo lang als gast hier boven zegt duurt het niet .. eind van dit jaar ligt hij inde winkels met 20 minuten extra''s er op (veel jarjar binks) maar goed. ... nog ff wachten dus
Ik zou gewoon wachten tot Episode 3 uit is en je dan een vette 1 t/m 6 boxset kan kopen.
Niet dan?
Niet dan?
"I sit in my room and imagine the future."
Nog meer info vindt je in deze draad: [topic=175611]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
ja, aan de hand van de pagina op Amazon waren er een hoop mensen die wakker werden bij Lucas Arts/George Lucas...
Nu maar wachten... en dat duurt lang.... als je erop wacht....
Nu maar wachten... en dat duurt lang.... als je erop wacht....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En deze draad nog veeeeel meer
www.dvdforum.nl/ubb/Forum11/HTML/000334.html
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik wacht wel totdat er een boxset is van Episode 1 t/m 6. Weet iemand of er trouwens een James Bond DVD-boxset aan zit te komen?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
In regio 1 zijn/waren er bond box sets te koop.Op zondag 13 mei 2001 12:17 schreef FL!PNEUS het volgende:
Ik wacht wel totdat er een boxset is van Episode 1 t/m 6. Weet iemand of er trouwens een James Bond DVD-boxset aan zit te komen?
http://shopping.yahoo.com/shop?d=v&id=1802832828&ft=BOTH&clink=dmvi-br
Idd ik heb de hele reeks. Mooi met 007 logo.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
kijk een bij Expensive Record Shop
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/DVDreleases.asp
hier hebben ze het over 16 oktober
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/DVDreleases.asp
hier hebben ze het over 16 oktober
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wachten tot na episode 3 duurt beetje lang... nog een jaartje of 5 denk ik...
Dan heb je alweer DVD2 enz...
Dan heb je alweer DVD2 enz...
George Lucas heeft er zelf genoeg over verteld, het kwam neer op het volgende:
DVD is een zeer goed medium om veel informatie over te brengen naar de mensen, helaas worden de capaciteiten van DVD niet optimaal gebruikt! Er kan zo veel MEER informatie op zon dvd. Dit is ook de reden dat StarWars voorlopig nog NIET op DVD komt, ze willen DVD optimaal gebruiken en er alles op en aan zetten zodat het een ultime ervaring wordt, niet alleen paar behind the scenes maar echt gewoon alles wat je er bij kan bedenken!
George Lucas is op dit moment gewoon veeeeel te druk met EP 2 en EP 3, en dus geen tijd voor de DVDs. Verder wil hij ook niet dat de DVD een aanfluiting wordt, en dus eigenlijk gewoon eerst ep2 en 3 wil afmaken, en vervolgens rustig de dvd set gaan maken..
Wat later weer bekend werd was dat er veel te veel vraag was naar ep1 op DVD, dus ging idd het gerucht dat ie op DVD zou gaan komen, maar als ik George was had ik het gewoon een tijdje laten rusten, en uiteindelijk toch gaan voor de "na ep3 box set "
DVD is een zeer goed medium om veel informatie over te brengen naar de mensen, helaas worden de capaciteiten van DVD niet optimaal gebruikt! Er kan zo veel MEER informatie op zon dvd. Dit is ook de reden dat StarWars voorlopig nog NIET op DVD komt, ze willen DVD optimaal gebruiken en er alles op en aan zetten zodat het een ultime ervaring wordt, niet alleen paar behind the scenes maar echt gewoon alles wat je er bij kan bedenken!
George Lucas is op dit moment gewoon veeeeel te druk met EP 2 en EP 3, en dus geen tijd voor de DVDs. Verder wil hij ook niet dat de DVD een aanfluiting wordt, en dus eigenlijk gewoon eerst ep2 en 3 wil afmaken, en vervolgens rustig de dvd set gaan maken..
Wat later weer bekend werd was dat er veel te veel vraag was naar ep1 op DVD, dus ging idd het gerucht dat ie op DVD zou gaan komen, maar als ik George was had ik het gewoon een tijdje laten rusten, en uiteindelijk toch gaan voor de "na ep3 box set "
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Illegaal is ie wel al te krijgen schijnt het, en dan zeggen ze dat het ook nog echte dvd-kwaliteit is..........
PIII 800@804 Mhz
Die illegale is een beeldplaatversie, op dvd gezet door wat handige chinezen.
De kwaliteit is gelijk aan de beeldplaatversie, dus gelukkig wel wat beter dan de vhs. Als je naar bepaalde landen op vakantie ga, dan kan je er wel 1 scoren.
De kwaliteit is gelijk aan de beeldplaatversie, dus gelukkig wel wat beter dan de vhs. Als je naar bepaalde landen op vakantie ga, dan kan je er wel 1 scoren.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Volgens een foldertje van FreeRecord Shop waar alle belangrijke dvd releases stonden, komt Starwars Episode 1 in kwartaal vier uit. Het is nog even wachten, maar hij komt eraan!
Pagina: 1